مهدی رحیمی راد، ۲۱ خردادماه طی جلسهای بیان کرد: تسهیل خدماترسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.
وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.
رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیرکل می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی کمک شایانی کند، توضیح داد: به همین منظور در روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت ۷ الی ۹، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه ملاقات خواهد کرد.
رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید.
رحیمی راد گفت: برنامه ملاقات مدیرکل در ساختمان شماره یک واقع در بلوار ۷۵ متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان شماره یک راه و شهرسازی استان قم برگزار خواهد شد.
به گفته وی، پاسخ سوالات بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سامانه و پروفایل وی داده شده است، در صورت لزوم و نیاز به توضیحات بیشتر، متقاضیان می توانند از ظرفیت کانال فضای مجازی اداره کل استفاده نمایند.
وی افزود: از تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تقاضا می شود چنانچه درخواست ملاقات با مدیرکل را دارند، ابتدا پروفایل خود را بررسی نمایند، عضو کانال راه شهر کریمه شده و موارد و سوالات و ابهامات خود را در کانال جستجو نمایند، در صورت لزوم و نیاز، مراجعه به میز خدمت مستقر در ساختمان شماره یک انجام شود و در نهایت در صورتی که مسئله و مشکل ایشان، مرتفع و حل نگردید برای ملاقات با مدیرکل اقدام نمایند.
رحیمی راد در پایان گفت: با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد، و ایجاد اختلال در روند سایر وظایف و تکالیف محول اداره کل، متقاضیان گرامی حتی المقدور از مراجعه مستقیم و حضوری به دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خودداری نمایند.
انتهای پیام
نظرات