• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402032717012
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد:

آماده سازی و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل۲ با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال

آماده سازی و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل۲ با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از زیرسازی و آسفالت قسمتی از خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

هاشم علایی ۲۷ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی اردبیل۲، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه در طی سه سال اخیر، زیرسازی و آسفالت ۸ خیابان شهرک صنعتی اردبیل۲ انجام شده است.

علایی از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: در ابتدای سال جاری، آماده سازی و آسفالت ۷ خیابان شهرک صنعتی اردبیل۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی به پیمانکار ذیصلاح برون سپاری شده است که به زودی شاهد آغاز اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت این خیابان‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با اشاره به محدودیت‌های قانونی در خصوص هزینه‌کرد در شهرک‌های صنعتی واگذار شده به شرکت‌های خدماتی، خاطرنشان کرد: برای سایر خیابان‌ها و معابر فرسوده این شهرک صنعتی نیز برنامه ریزی شده است تا با تامین اعتبارات عمرانی مناسب، نسبت به مرمت و بهسازی آن اقدام شود.

وی شهرک صنعتی اردبیل۲ را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل۲ با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۶۸۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است.

علایی ادامه داد: ۳۰۰ واحد بهره بردار در این شهرک صنعتی وجود دارند که زمینه ساز اشتغال برای ۸۰۰۰ نفر شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha