• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402040300825
  • خبرنگار : 50124

استاندار خبر داد:

تامین اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی مجموعه‌های وابسته به وزارت کار در چهارمحال و بختیاری

تامین اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی مجموعه‌های وابسته به وزارت کار در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: وزیر کار در سفر اول امسالش به استان منشأ خدمات خوبی شد و اعتبارات بسیار خوبی به استان تخصیص داد و امروز نیز در سفر دوم دستور داد سازمان‌های ملی نظیر سازمان بازنشستگی، عشایر روستایی و شستا تا بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای استان تامین اعتبار کنند.

غلامعلی حیدری شامگاه گذشته دوم تیرماه در همایش روز بزرگداشت اصناف و تجلیل از اصناف چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالان اصناف مردان روز سخت هستند، اظهار کرد:  آنان در دفاع مقدس کمک‌های فراوانی به رزمندگان کردند و در شرایطی که مردم در تنگنا قرار داشتند، اصناف ورود داشته و تجهیزات مورد نیاز را تولید کردند، وظیفه ما مسئولان این است که از اصناف تشکر کنیم اگرچه مشکلاتی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: از صبح روز پنجشنبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میهمان استان بوده و از پروژه‌ها در استان بازدید داشته است، چهارمحال و بختیاری از استان‌های محروم است و سیاست دولت این است که ناترازی‌ها را تراز کند و اعتبارات با اولویت مناطق محروم توزیع شود.

حیدری تصریح کرد: وزیر کار در سفر اول امسال خود به استان منشأ خدمات خوبی شد و اعتبارات بسیار خوبی به استان تخصیص داد و امروز نیز در سفر دوم دستور داد سازمان‌های ملی نظیر سازمان بازنشستگی، عشایر روستایی و شستا تا بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای استان تامین اعتبار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی درمانی در استان، وزیر کار دستور داد که اعتبارات حداقل پنج درمانگاه تامین اجتماعی در استان تامین شود که تعدادی از این درمانگاه‌ها در این سفر کلنگ‌زنی شد.

حیدری افزود: البته دولت سیزدهم دولت کلنگ‌زنی نیست و لذا اگر کلنگی بر زمین زده می‌شود حتما ضمانت اجرایی دارد، همچنین در زمینه تامین اعتبارات مجتمع‌های ورزشی نظیر زمین ورزشی برای کارگران، زمین چمن، استخر، سالن سرپوشیده و ... تفاهم‌نامه‌هایی امضا شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: با توجه به بنیه اقتصادی ضعیف اکثر مردمان این استان، سرمایه‌گذاری سازمان‌های ملی و شستا می‌تواند جبران کننده باشد و بخش مهمی از ناترازی‌ها را تراز کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha