• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402041811316
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل عنوان کرد:

اعمال جریمه برای وسایط نقلیه سنگین کارساز نمی باشد/ ضرورت احداث پارکینگ برای کامیون‌داران

اعمال جریمه برای وسایط نقلیه سنگین کارساز نمی باشد/ ضرورت احداث پارکینگ برای کامیون‌داران

ایسنا/اردبیل فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل گفت: هر شب نسبت به اعمال قانون کامیون های پارک شده در معابر شهری اقدام می کنیم اما این رویه کارساز نمی باشد.

سرهنگ منوچهر علیپور ۱۸ تیر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هر شب خودروهای سنگین پارک شده در مناطق شهری و محلات و شهرکها را اعمال جریمه می کنیم، افزود: بدلیل پایین بودن نرخ جریمه این اقدام کارساز و مؤثر نمی باشد.

وی اظهار کرد: برای پارک کامیون های سنگین در سطح شهر اردبیل پارکینگ اختصاصی نداریم و کامیون‌داران بدلیل سرقت لوازم خودورهایشان در خارج از شهر ترجیح می دهند در داخل معابر شهری پارک کنند.

علیپور تصریح کرد: برای حل و فصل ریشه ای این موضوع در سال ۱۴۰۱ مصوبه ای در شورای ترافیک استان برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین با تدارک زیرساختهای لازم تهیه شد و شهرداری اردبیل با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مکلف شدند پارکینگ ویژه وسائط نقلیه سنگین را احداث کنند.

فرمانده راهور شهرستان اردبیل با بیان اینکه با گذشت یک سال اقدامی انجام نشده است، اضافه کرد: در این راستا مکاتبه ای را با شهرداری اردبیل و دستگاه قضاء استان انجام داده ایم.

علیپور تصریح کرد: از دی ماه ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودروی سنگین بدلیل پارک در محل ممنوع و سد معبر جریمه شده اند اما مالکان این خودورها جریمه راهور را نسبت به دزدیده شدن لوازم خودروهایشان مقرون به صرفه می دانند.

وی اظهار کرد: با تقسیم شهر اردبیل به چهار نقطه، شهرکها و محلات و تماس های و شکایات مردمی را پوشش می دهیم و شبانه با گشت زنی نسبت به جریمه خودروهای سنگین پارک شده در هر نقطه از سطح شهر اقدام می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha