• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051006257
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری گیلان:

مبارزه با فساد لازمه تحقق عدالت است

مبارزه با فساد لازمه تحقق عدالت است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان شعار دولت مردمی سیزدهم را مبارزه با فساد دانست و گفت: اگر با فساد مبارزه نکنیم، عدالت تحقق نمی‌یابد؛ همچنین در این بخش اگر وقفه‌ای ایجاد شود، کارها به خوبی اجرایی نمی شود.

اسدالله عباسی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به تاکید قانون اساسی و برنامه های توسعه ای نظام جمهوری اسلامی بر اجرای عدالت اجتماعی، اظهار کرد: وحدت، یکپارچگی و انسجام خوبی بین قوای سه گانه کشور وجود دارد که این هماهنگی اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را سرعت می بخشد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون روسای قوه قضائیه برای نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیده‌اند، افزود: در گیلان نیز حجت الاسلام خلیلی، رئیس‌کل پیشین دادگستری استان در امور مختلف، همدلی و تعامل بسیار خوبی با دستگاه‌ها و استانداری داشت و این ارتباط در سطح معاونان وی نیز همینگونه بود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه برای پیشرفت نیاز به این تعامل و هماهنگی داریم، اضافه کرد: این هماهنگی و وحدت برگرفته از اهداف مقدسی است که پیش رو داریم و علاوه بر دادگستری، نمایندگان مجلس نیز تعامل خوبی با همه دستگاه‌های اجرایی استان تحت هدایت نماینده ولی فقیه دارند.

عباسی با بیان اینکه چارچوب قانون مشخص است، ادامه داد: شعار دولت مردمی سیزدهم مبارزه با فساد است، از این رو برای اجرای قانون و اجرای عدالت با جدیت با فساد مبارزه می‌کنیم و با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دادگستری در این بخش محکم تر از همیشه گام بر می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر با فساد مبارزه نکنیم، عدالت تحقق نمی‌یابد؛ همچنین در این بخش اگر وقفه‌ای ایجاد شود، کارها به خوبی اجرایی نمی شود، به همین دلیل باید با تمام توان با فساد مبارزه کرد؛ تاکنون نیز هدف و برنامه ریزی ها بر همین مبنا بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان، انتخاب حجت الاسلام صادقی نیارکی از سوی قوه قضائیه به عنوان رئیس کل جدید دادگستری این استان را انتخاب شایسته ای دانست و عنوان کرد: او با مردم با فرهنگ و ولایتمدار گیلان آشنایی دارد و همچنین دارای سابقه بسیار خوبی در قوه قضائیه است.

استاندار گیلان اظهار کرد: خوشبختانه، در قوه قضائیه به ویژه در گیلان گام‌های خوبی برداشته شده است و امیدواریم که بار دیگر با تعامل و همدلی و اجرای درست قانون در تحقق اهداف دولت سیزدهم گام برداریم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاِئیه، به عنوان رئیس کل جدید دادگستری گیلان انتخاب و جانشین حجت الاسلام حمزه خلیلی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha