• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402053019221
  • منبع : بازار

معرفی لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول برای تابستان امسال

معرفی لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول برای تابستان امسال

در لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول برای تابستان امسال انواع هتل‌هایی که محبوبیت بیشتری دارند را باید بشناسید.پس پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر به استانبول راهنمای کامل هتل های ۴ ستاره این شهر را مطالعه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از بوکینگ، شما در لیست هتل‌های استانبول باید به دنبال هتلی باشید که با میزان بودجه و نوع سفرتان هماهنگی داشته باشد. بیشتر خدمات هتل‌های ۴ ستاره در استانبول شبیه هتل‌های ۵ ستاره است ولی هزینه به صرفه‌تری دارند. قیمت هتل ۴ ستاره استانبول بر اساس خدماتی که هتل ارائه می‌دهد تعیین می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم هتل‌های چهار ستاره استانبول را که محبوبیت زیادی دارند معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول

برخی از مهمترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول که باید آنها را بشناسید عبارت‌اند از :

۱. هتل یورو پلازا استانبول

یکی از انواع هتل‌های چهار ستاره استانبول که محبوبیت زیادی دارد هتل یورو پلازا استانبول می‌باشد. فاصله این هتل تا میدان اصلی شهر یعنی میدان تکسیم حدود ۳۷۰ متر می‌باشد. شما می‌توانید از هتل تا میدان پیاده بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ترکیه یعنی فرودگاه آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر است.

۲. هتل کلرین گلدن هورن

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره استانبول، هتل کلرین گلدن هورن است که حدود ۷ کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل در منطقه بیوگلو استانبول می‌باشد که این منطقه را به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری می‌شناسند.

۳. هتل اکسیدنتال تکسیم بهترین هتل ۴ ستاره استانبول

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره استانبول، هتل اکسیدنتال تکسیم می‌باشد. نزدیک بودن این هتل به میدان تکسیم موجب شده است که بسیاری از افراد این هتل را انتخاب کنند. رفتار مناسب تمامی کارکنان این هتل موجب شده که بسیاری از مسافرین این هتل را به عنوان بهترین هتل ۴ ستاره در استانبول معرفی کنند.

امکانات زیادی مانند استخر، سونا، سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته و ... در این هتل فراهم شده است. شما می‌توانید از امکانات اتاق‌های این هتل استفاده کنید و سفری لذت بخش داشته باشید. این هتل دارای اتاق های متنوعی است که شما بر اساس تعداد نفرات‌تان می‌توانید یکی از اتاق‌ها را رزرو کنید.

۴. هتل سیتی لافت

سیتی لافت به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول شناخته می‌شود. این هتل چهار ستاره استانبول نزدیکی پل بوسفور می‌باشد. از این هتل می‌توانید منظره زیبای پل را مشاهده کنید.

در هر یک از اتاق‌ها حوله‌های مخصوص، کتری برقی، تلویزیون‌های ال‌ سی ‌دی و ... وجود دارند. در برخی از اتاق‌ها یک کاناپه را برای راحتی مسافرین قرار داده‌اند.

معرفی لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول برای تابستان امسال

۵. هتل گلدن وی بهترین هتل ۴ ستاره استانبول

 یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره استانبول، هتل گلدن وی می‌باشد. این هتل در منطقه اسنلر استانبول واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود ۱۷ دقیقه می‌باشد.

صرف صبحانه در سالن هتل انجام می‌شود. برای خوردن صبحانه انواع ساندویچ‌ها، کیک‌ها، بیسکویت‌ها و ... سرو می‌گردند. هتل گلدن وی سرویس شاتل را جهت رفت و آمد میهمانان به فرودگاه و استادیوم المپیک دایر کرده است.

همچنین شما می‌توانید از این سرویس برای رفتن به مراکز خرید استانبول استفاده کنید.

۶. هتل تایتانیک سیتی

یکی دیگر از انواع هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول، هتل تایتانیک سیتی تکسیم می‌باشد. هتل چهار ستاره استانبول تایتانیک سیتی، دارای خدمات متفاوتی است.

اگر شما از جمله افرادی هستید که به رفتن مراکز خرید علاقه زیادی دارید می‌توانید این هتل را برای اقامت‌تان انتخاب کنید. خدمات اتاق‌های هتل بسیار عالی است. شما می‌توانید استراحت مناسبی در اتاق‌های هتل داشته باشید. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تختخواب‌های بزرگ، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مینی بار و ... هستند.

معرفی لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول برای تابستان امسال

۷. هتل آرتیسان استانبول ام گالری بهترین هتل ۴ ستاره استانبول

 هتل آرتیسان استانبول ام گالری را به عنوان یکی دیگر از انواع هتل های ۴ ستاره استانبول می‌شناسند. اگر شما به دنبال یکی از هتل‌های مناسب با قیمت به صرفه هستید این هتل را می‌توانیم پیشنهاد دهیم. در شهر استانبول هتل‌های ۴ ستاره زیادی وجود دارند که برخی از آنها قیمت‌شان برای رزرو بالا است.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل هزینه به صرفه آن می‌باشد. کافه جذابی در این هتل قرار گرفته است که نمای تنگه بسفر را از این کافه مشاهده می‌کنید. این کافه را به عنوان یکی از بهترین کافه‌های شهر استانبول معرفی می‌کنند. امکانات زیادی در اتاق‌های این هتل قرار گرفته‌اند.

۸. هتل وایت هاوس

 هتل وایت هاوس استانبول به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول شناخته می‌شود. در بین انواع هتل چهار ستاره استانبول این هتل را می‌توانیم به عنوان یکی از هتل‌های لوکس معرفی کنیم.

اگر شما به دنبال یک اقامت لذت بخش در بهترین هتل استانبول هستید بدون شک این هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در قلب شهر استانبول قرار گرفته است. مسیر مکان‌های گردشگری با این هتل چندان زیاد نیست. از نظر مسافرین امتیاز این هتل بسیار بالا است چرا که بیشتر خدمات مورد نیاز برای مسافرین فراهم می‌گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha