• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402060201240
  • خبرنگار : 50026

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با اولین روز هفته دولت، مراسم بهره برداری از دو واحد گلخانه سبزی و صیفی با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان درمیان، انجام شد.

امروز پنج شنبه ۲ شهریور در ادامه برنامه‌های استاندار در جریان سفر به شهرستان درمیان، مراسم افتتاح دو واحد گلخانه سبزی و صیفی برگزار شد.

این دو واحد گلخانه سبزی و صیفی با زیربنای ۵ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیون ریال احداث شده است. احداث این دو واحد گلخانه ای زمینه اشتغال ۴ نفر را به صورت مستقیم و ۳۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است. بهره وری تولید، افزایش اشتغال پایدار، درآمد زایی و مدیریت مصرف انرژی از اهداف ایجاد این دو واحد گلخانه‌ای است.

همچنین همزمان با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان درمیان، بخش آی سی یو در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در شهر اسدیه مورد بهره برداری قرار گرفت. این بخش در راستای توسعه خدمات به شهروندان به ظرفیت موجود بیمارستان خاتم الانبیا(ص) اضافه شده است.

اعتبار هزینه شده برای احداث بخش آی سی یو با زیربنای ۸۵ مترمربع ۷ هزار میلیون ریال است. این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران برگزار شد.

همچنین در نخستین روز هفته دولت و طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی آزمایشگاه مرکزی شهرستان درمیان آغاز شد. زیربنای طراحی شده برای اجرای ساختمان آزمایشگاه مرکزی ۳۵۰ مترمربع است. اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه ۴۰ هزار میلیون ریال است. 

در جریان سفر به شهرستان درمیان، استاندار خراسان جنوبی با مادر گرانقدر شهید خزاعی دیدار کرد. جواد قناعت با حضور در روستای گسک شهرستان درمیان با مادر گرانقدر شهید علی کماچ خزاعی دیدار و گفتگو کرد.

وی، روحیه انقلابی، اعتقادی، دینی، ولایت‌مداری و استقامت مادر شهدا را مثال ‌زدنی خواند.

به گفته وی؛ مادران شهدا با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، مشوق فرزندان خود برای حضور در  جبهه‌ های حق علیه باطل بودند.

همچنین در اولین روز از هفته دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان عملکردهای دستگاه مطبوع خود پرداختند.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

پروژه‌های افتتاحی صنعت و معدن در هفته دولت

حامد حسن‌نژاد، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در نشست خبری دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: طرح تولید کاغذ و مقوا، شمش طلای هیرد، کنسانتره آهن و طرح توسعه کویر تایر به میزان ۱۵ هزار تن افزایش ظرفیت از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی افزود: ذخایر معدنی کشف شده استان در حال حاضر هفت میلیارد تن است که این میزان در ابتدای دولت سیزدهم سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تن بوده و رشد ۸۰ درصدی داشته است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری صنعتی، معدنی و تجارت استان در حال حاضر ۱۲۳ هزار میلیارد ریال است که در ابتدای دولت سیزدهم ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و ۱۴۴ درصد در ۲ سال اخیر افزایش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ طرح نیمه تمام با سرمایه‌گذاری ۱۴۵ هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد که از جمله می‌توان به طرح تولید شمش فولادی قاینات با اعتبار ۹۰ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و پیش‌بینی شده تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

حسن‌نژاد اظهار کرد: ۷۵۰ معدن در استان به بهره برداری رسیده که این آمار در ابتدای دولت ۶۷۰ معدن بوده است. در دولت سیزدهم تولید آهن اسفنجی قاینات با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن، تولید کنسانتره آهن طبس، سه واحد تولید شمش طلا در شهرستان‌های خوسف و نهبندان، تولید مس کاتدی در قاینات، تولید کنسانتره آهن در زیرکوه، تولید منیزیت کلسینه نهبندان و تولید مس کاتد سربیشه به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۰ واحد صنعتی استان دانش بنیان شده است گفت: افزایش ۲ برابری استخراج ذخیره کانسنگ طلا و اجرای طرح تحول زمین شناسی به وسعت ۱۵ هزار کیلومتر مربع برای اولین در استان از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: ۲۲۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ۲ سال اخیر برگزار شده که هزار و ۲۵۰ مصوبه برای ۴۵۵ واحد صنعتی، معدنی و سرمایه‌گذاری استان داشته است و ۹۰ واحد صنعتی در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.

حسن‌نژاد با اشاره به رشد ۲ و نیم برابری پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی استان گفت: مجموع تسهیلات سال گذشته ۸۵ هزار میلیارد ریال بوده که از محل تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ و رونق تولید پرداخت شده است.

وی افزود: پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان هم از مهمترین اقدامات زیربنایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان است که در تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و برقرسانی به معدن و صنعت منطقه موثر خواهد بود.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

۳۰۳ پروژه کشاورزی خراسان جنوبی آماده افتتاح است

مهدی جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در نشست خبری دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: ۳۰۳ پروژه کشاورزی خراسان جنوبی آماده افتتاح است که با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۶۸ نفر فراهم و اشتغال پنج هزار و ۶۸۰ نفر تثبیت می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ۹۰ هزار و ۶۵۸ نفر در قالب ۲۴ هزار و ۲۵۴ خانوار از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

جعفری ادامه داد: همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و مقایسه آن با مدت مشابه قبل افزود: ۱۶۹ کیلومتر از قنوات استان با اعتبار بیش از هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال احیا و مرمت شده که ۲۲۲ درصد رشد را نسبت به ۲ ساله اول دولت دوازدهم نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم احداث استخر به حجم ۵۸۰ هزار متر مکعب و اعتبار ۴۳۵ میلیارد ریال انجام شده که رشد چهار هزار و ۹۵۳ درصدی نسبت به ۲ ساله اول دولت قبل دارد.

جعفری گفت: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در هشت هزار و ۳۳۴ هکتار اراضی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و ارتقای بازدهی آبیاری از ۴۵ درصد به ۴۸.۴ درصد از دیگر اقدامات در بخش کشاورزی استان است.

وی افزود: همچنین در ۲ سال گذشته ۱۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات با رشد ۴۱۰ درصدی نسبت به دوره قبل در بخش کشاورزی استان پرداخت شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: رفع تداخلات ۹۵ هزار و ۷۴ هکتار از اراضی کشاورزی در ۲ سال اول دولت سیزدهم با ۷۲۷ درصد رشد نسبت به کل دولت قبل و افزایش سطح گلخانه‌های استان از ۶۳ هکتار به ۹۰ هکتار با ۴۳ درصد رشد انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات باغی استان از ۱۵۶ هزار تن قبل از دولت دوازدهم به ۲۱۱ هزار تن با ۳۵ درصد رشد در ۲ سال اخیر رسیده است گفت: تولیدات زراعی استان نیز از ۶۶۰ هزار تن به ۷۸۲ هزار تن افزایش یافته است.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

بهره‌برداری از ۱۱۳ طرح هادی و آسفالت روستایی

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز در نشست خبری گفت: خراسان جنوبی دارای ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که برای تمامی آنها نقشه طرح هادی تهیه شده است.

قاسم تنها با بیان اینکه برای ۲۷۰ روستای زیر ۲۰ خانوار طرح تعیین محدوده تهیه شده است افزود: بازنگری ۲۹۱ روستا که افق طرح آنها به پایان رسیده نیز انجام شده است.

وی گفت: کل اعتبار هزینه شده در این زمینه ۲۶۵ میلیارد ریال است که از این تعداد بازنگری ۴۶ مورد در سال ۱۴۰۱ با اعتبار معادل ۵۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی افزود: تا پایان سال گذشته در ۶۶۷ روستای بالای ۲۰ خانوار از ۹۱۸ روستا اجرای طرح شروع شده یا به اتمام رسیده است و اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح هادی تاکنون چهار هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: اجرا و تهیه ۶ طرح گردشگری و بافت‌ با ارزش روستایی با اعتبار پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای هزار و ۵۴ طرح روستایی در استان گفت: در هشت سال دولت قبل اختصاص قیر برای آسفالت ۵۵۹ روستا با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال و در ۲ سال دولت سیزدهم ۴۹۵ روستا با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است. هفته دولت امسال ۱۱۳ طرح هادی و آسفالت روستایی با هزینه‌کرد هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

دوبانده سازی راه‌ها براساس نیازسنجی

میرمحمد مودی، سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در نشست خبری دستگاه‌های اجرایی استان گفت: دو هزار کیلومتر جاده‌های استان و شبکه بزرگراهی برای دوبانده‌ سازی نیازسنجی شده است و تاکنون ۸۵۰ کیلومتر باند دوم تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۵۵۵ کیلومتر به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی افزود: سه اولویت برای تکمیل باندهای دوم استان در دستور کار قرار دارد که شامل اتصال معبرهای اصلی، تکمیل دوبانده‌ سازی ۲ کریدور اصلی کشور که از خراسان جنوبی می‌گذرد و اتصال تمامی مراکز شهرستان‌ها به شبکه بزرگراهی کشور است.

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۲۰ کیلومتر باند دوم راه‌های استان با سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است که هفته دولت امسال ۴۴ کیلومتر آن با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه راه آهن استان بیان کرد: راه‌آهن شرق یکی از طرح‌های ریلی بزرگ کشور است که با استجازه مقام معظم رهبری، اختصاص اعتبار از محل تهاتر نفتی راهگشای اعتباری این طرح بزرگ شد.

مودی گفت: جلسات اختصاص اعتبار از این محل به طور مستمر در حال انجام است و به نتایج خوبی رسیده لذا پیش‌بینی می‌شود به زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه به زمین زده شود.

وی ادامه داد: سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد است و تاکنون ۱۰۸ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار نفر واجد شرایط شده‌اند.

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۵۰ هکتار زمین به این پروژه‌ها الحاق شده و ۲ هزار هکتار نیز در حال الحاق است. ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای زیرساخت‌های آب و برق سایت‌های نهضت ملی مسکن از محل وزارتخانه تامین شده که در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته است.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

افتتاح ۲۶ پروژه روکش آسفالت در هفته دولت

اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز در نشست خبری گفت: همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه در حوزه راهداری، فنی و راه روستایی استان با هزینه‌کرد سه هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال آماده افتتاح است و ۲۶ پروژه روکش آسفالت در قالب ۲۴۵ کیلومتر به نمایندگی از ۵۱۶ کیلومتر در سطح استان افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال اعتبار برای این حجم از روکش راه‌های استان هزینه شده است. یکی از خدمات اصلی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت بوده که امسال با تلاش صورت گرفته اعتبار ملی حوزه نگهداری راه‌ها را به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و نسبت به سال قبل ۲ برابر بیشتر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: این اعتبار ابلاغ شده و طی تفاهم نامه‌ چهار جانبه دیگر ۵۲۰ کیلومتر روکش راه‌ها مجوز مناقصه گرفته است.

وی بیان کرد: پیش از دولت سیزدهم ۵۰۰ کیلومتر راه روکش آسفالت انجام می‌شد و سال گذشته عملکرد استان ۷۰۰ کیلومتر بود امسال هم علاوه بر تعهد سالانه ۵۲۰ کیلومتر مجوز گرفته‌ایم که هدفگذاری شده فراتر از هزار کیلومتر در سال بتوانیم روکش راه‌ها را انجام دهیم.

جلال‌زاده گفت: از ابتدای دولت سیزدهم هزار و ۳۶۸ کیلوکتر روکش آسفالت در استان انجام شده که رشد ۶۹ درصدی نسبت به ۲ سال ماقبل را نشان می‌دهد. در مورد اصلاح نقاط حادثه خیز نیز از ۱۰ نقطه‌ای که در جاده‌ها مصوب شده تاکنون ۲ نقطه رفع شده، علاوه بر این نقاط حادثه خیز غیر مصوب هم از اعتبارات استانی و مستمر رفع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی احداث راه‌های روستایی را از دیگر وظایف این اداره کل برشمرد و گفت: ۹۰ کیلومتر در ۲ سال آخر دولت قبل انجام شد که هزینه‌کرد آن ۷۶۱ میلیارد ریال بود و در ۲ سال اخیر ۱۲۹ کیلومتر راه روستایی در استان احداث که سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: احداث هزار کیلومتر راه روستایی و ۶۰۰ کیلومتر روکش آسفالت هم در بازه دو ساله با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

جلال‌زاده گفت: با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی اعتبارات خوبی در حوزه راه‌ها به استان تزریق شده که امید است با ادامه روند تخصیص اعتبارات فراتر از تعهد سالانه بتوانیم در این حوزه خدمات رسانی کنیم.

وی از آمادگی ۷۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین نیز خبر و ادامه داد: از ۲۷ مرداد تاکنون ۲ هزار و ۲۵۷ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی و ۶۹ سفر به مرز مهران منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته زمان انتظار زائران خراسان جنوبی در مرز مهران بعد از ترخیص مرز ۱۵ دقیقه بود و امسال نیز تلاش شده در کوتاه ترین زمان اتوبوس مهیا شود.

در نخستین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

پیگیری برای اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در نشست خبری دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سهم تملک دارایی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اختصاص یافت که با پیگیری‌های لازم رقم خورد.

وی از رشد ۱۲۱ درصدی تحقق تعهد اشتغال در یک سال اخیر خبر داد و گفت: ایجاد ۴۰ شغل در حوزه فرهنگی تعهد شده بود که در مجموع ۴۹ اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: نقشه مهندسی فرهنگی استان در دست تدوین است و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای آن پیش‌ بینی شده است.

وی از برگزاری رویداد ملی بزرگداشت «ابن حسام خوسفی» از شاعران بلندآوازه خراسان جنوبی در سال آینده خبر داد و گفت: شعبه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در استان امسال آغاز به کار کرد و چهار بزرگداشت مفاخر استان برگزار شد ولی با توجه به مهجوریت ابن حسام خوسفی برگزاری رویداد ملی بزرگداشت این شاعر برنامه‌ریزی شده است. اگر قرار باشد ارزیابی از مسئولان نظام صورت گیرد بهترین ارزیابی را مردم و در راس آن مقام معظم رهبری دارند.

وی با اشاره به این کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "زنده کردن امید در مردم مهمترین توفیق دولت سیزدهم بوده است" گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود فرمودند دولتمردان با اخلاص، شوق، توکل و همه توان کار می‌کنند و توصیه شده که به دولتمردان اعتماد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را خداباوری و خدامحوری دانست و اظهار کرد: رسانه شهید رجایی رسانه الهی بود و امروز برای برون رفت از مشکلات نیازمند این نگاه هستیم.

وی افزود: اولین نگاه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدن به اهداف تحولی خود حرکت در چهار مسیر شامل تحول در ساختار، زیرساخت، منابع و محتواست که در دستور کار قرار دارد.

فرخنده با اشاره به اینکه سند تحول حوزه فرهنگ استان مبتنی بر تقویت هویت ایرانی اسلامی ترسیم شده که برنامه‌ها بر این اساس تنظیم می‌شود گفت: در زمینه هنر سینمای ایران و در بخش ترویج فرهنگ نماز جزو استان‌های برتر هستیم.

وی از تایید ارتقای رتبه سه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به ۲ خبر داد و افزود: در جذب اعتبارات نیز جزو استان‌های برتر هستیم و توجه به مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفته لذا امسال آموزش تئاتر با حضور ۲۵۰ نفر در حال برگزاری است.

۴۱ پروژه توسط دهیاری‌های بخش مرکزی بیرجند افتتاح می‌شود

محمدحسن اکبری، بخشدار مرکزی بیرجند نیز به رسانه‌های گروهی گفت: ۴۱ پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط دهیاری‌های بخش مرکزی این شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۳ پروژه جدول کشی معابر، ۱۰ پروژه زیرسازی معابر، ۱۴ پروژه سنگ فرش و جداره سازی، ۲ پروژه احداث فضای سبز و فضای ورزشی، یک پروژه احداث دیوار حائل و یک پروژه بهسازی اماکن عمومی است.

اکبری افزود: با افتتاح این پروژه‌ها پنج هزار و ۶۷۸ خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر از مزایا و خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.

بخشدار مرکزی بیرجند با بیان اینکه امروز فاصله میان دولت و مردم کاهش یافته است گفت: همزمان با هفته دولت میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تاکیدات دولت و رئیس جمهور در خدمت رسانی به مردم در روستاهای بخش مرکزی برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت‌ها را به نسل جوان یادآور شد، افزود: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و همه توان پای کار است.

اکبری با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد نظام و خدمات دولت بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با تشریح عملکرد دستگاه‌های اجرایی در روستاها، خدمات نظام را به بهترین نحو که برای روستائیان قابل لمس باشد، ارائه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha