• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060604189
  • خبرنگار : 50295

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

امیددهی در بین کودکان و نوجوانان تقویت شود

امیددهی در بین کودکان و نوجوانان تقویت شود

ایسنا/زنجان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باور عمومی که در جنگ شناختی راه انداخته‌اند این است که ایران جای ماندن نیست. در صورتی که واقعا این‌گونه نیست.

عیسی زارع‌پور، ظهر امروز (۶ شهریورماه) در مراسم افتتاح کتابخانه شیخ عبدالکریم زنجانی به‌مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: با تغییر رویکرد در هدف‌گذاری کتابخانه‌ها شاهد راه‌اندازی نسل جدید از کتابخانه‌ها به عنوان مرکز فرهنگی فعال هستیم که نوید روزهای خوب در این حوزه را می‌دهد.

وی افزود: یکی از ضعف‌هایی که در بزرگسالی و حتی در مدیریت خود را نشان می‌دهد، نبود روحیه کار گروهی است که ریشه آن در نبود آموزش کار گروهی در دوران کودکی است. باید خلاء حوزه‌های فرهنگی را جبران کرده و به جنبه‌های تربیتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در آموزش‌وپرورش، بخش پرورش در سال‌های اخیر کمرنگ شده است که امیدواریم با تغییر رویکرد برای پرورش دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام شود. همچنین یکی از نکاتی که دشمن بسیار بر روی آن کار می‌کند ناامید کردن نوجوانان و جوانان از داشته‌های کشور است.

زارع‌پور با بیان اینکه ایمان و امید دو نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب بر تقویت آن تاکید دارند، گفت: ایشان عنوان می‌کنند اگر امید در جوانان و نوجوانان ایجاد شود، ایمان‌شان نیز تقویت می‌شود. باید نوجوانان ما بدانند که ایران اسلامی جزو ده کشور دارای دانش ساخت ماهواه است و در برخی از زمینه‌ها جزو ۵ کشور اول دنیا به‌شمار می‌آییم و حتی برخی از تجهیزات پزشکی ساخته شده در کشو به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیشرفت‌ها باید در قالب‌های مناسب به آینده‌سازان کشور بیان شود، خاطرنشان کرد: باور عمومی که در جنگ شناختی راه انداخته‌اند این است که ایران جای ماندن نیست در صورتی که واقعا این‌گونه نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha