• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402070100174
  • خبرنگار : 50649

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان:

شیراز ظرفیت‌های خوبی برای معرفی قهرمانان ملی تکواندو دارد

شیراز ظرفیت‌های خوبی برای معرفی قهرمانان ملی تکواندو دارد

ایسنا/فارس سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه ریزی به این سمت حرکت کند.

به گزارش ایسنا، پاک فطرت در دیدار با هیئت تکواندو شیراز که به اتفاق اعضای هیئت و پیشکسوتان آن امروز، اول مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی خوب در خور نام و شأن شیراز فعالیت کرد، افزود: استفاده از ظرفیت اعضا و پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون این هیئت لازم است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با یادآوری اینکه ورزش شیراز هنوز نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و در سال‌های قبل ورزش در شیراز مغفول واقع شده است، اظهار کرد: همان‌طور که شیراز و فارس به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در قله است، در بخش ورزش هم باید با حرکت خستگی‌ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین‌المللی است، دست یابد.

وی اضافه کرد: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک‌های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه‌ریزی به این سمت حرکت کند.

پاک فطرت با بیان اینکه سالن تکواندو باید در اختیار هیئت تکواندو شیراز قرار بگیرد و در راستای تجهیز این سالن اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گام‌های موثری بر می‌دارد، گفت: از ظرفیت خوبی که مربیان این رشته دارند، بهره‌گیری شود تا بتوان قهرمانان بزرگی را در این رشته به کشور و جهان معرفی کنیم.

وی با اشاره به بخش بانوان این رشته هم گفت: فارس و شیراز در کسوت بانوان در رشته تکواندو مربیان خوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی بهتر در بخش بانوان هم ورزشکاران موفق و بزرگی معرفی کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: شیراز یک جهانشهر است و لازم است برای رسیدن به سطح اول کشور و دنیا، استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه تکواندو انجام شود و ورزش تکواندو در شیراز با ظرفیت خوبی که از لحاظ مربیان و بازیکنان هم اکنون در اختیار دارد و همچنین تربیت نسل جدید می‌تواند، به قهرمانی در المپیک برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha