• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402072618721
  • خبرنگار : 50640

پذیرش ۲۸۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

پذیرش ۲۸۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور استان ۲۸۰۰ نفر بوده و زمان شروع کلاس‌ها از اول آبان‌ماه خواهد بود.  

محمود خسروی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در سال‌جاری دو رشته دبیر مطالعات خانواده و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشگاه پیام نور استان افزوده شده است، اظهار کرد: این دانشگاه دارای پنج رشته کارشناسی ارشد جغرافیا ، ادبیات فارسی، فیزیک ، ریاضی، زمین‌شناسی و مدیریت مالی است که ۳۰ دانشجو در این مقطع مشغول به تحصیل هستند، از طرفی دانشجوی خارجی در این دانشگاه وجود ندارد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان دارای ۶۲۰۰ دانشجوی مشغول به تحصیل در ۹ مرکز بوده که در ۵۴ رشته تحصیل می‌کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور از ۲۲ مهرماه آغاز و تا ۳۰مهر ادامه دارد، افزود: امسال تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام‌نور استان ۲۸۰۰ نفر بوده و زمان شروع کلاس‌ها از اول آبان‌ماه خواهد بود.  

خسروی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور دانشگاهی دولتی و کتاب‌محور است که برای علاقمندان به تحصیل شرایط را فراهم کرده تا افراد بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

وی با اشاره به همکاری خوب دانشگاه پیام نور با پارک علم و فناوری استان، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بروجن دارای یک مرکز رشد بوده که در حال فعالیت است، همچنین به دنبال کسب مجوز مرکز رشد برای پیام نور مرکز سامان نیز هستیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه پیام نور استان در زمینه پژوهشی دارای ۷۵ عضو هیئت علمی است که در زمینه‌های مرتبط علوم پایه و فنی مهندسی پژوهش‌های قابل توجهی را انجام داده و توانسته‌اند رتبه‌های کشوری دریافت کنند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha