• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402080906527
  • خبرنگار : 50598

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

ایسنا/مرکزی جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان استان مرکزی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

علی یونسی، روز سه‌شنبه ۹ آبان ماه در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایفی که ما برای دانشجویان قائل هستیم این است که در کنار درس خواندن، خوب ورزش کنند و تهذیب اخلاق داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید در مسیر ورزش دانشجویی حرکت کنند ادامه داد: جشنواره ورش‌های همگانی که امروز تدارک دیده شده برای تمرکز بر خوب ورزش کردن و افزایش روحیه کار گروهی دانشجویان است.

یونسی اضافه کرد: وقتی دانشجو توجه به ورزش داشته باشد در واقع تاثیر مثبت بر فیزیک بدنی و روح خود می‌گذارد و منجر به افزایش بهره وری و کیفیت در اخلاق و درس دانشجو می‌شود.

وی با تاکید بر پیشرو بودن دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حوزه ورزش تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان با توجه به نیروها و دانشجویان توانمندی که دارد، همواره در بین دانشگاه‌های استان و کشور دستاوردهای بسیاری داشته و برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است.

یونسی افزود: ما مدتی قبل جشنواره بازی‌های بومی و محلی را با هدف زنده کردن بازی‌های اقوام گذشته ایران برگزار کردیم و جشنواره ورزش‌های همگانی نیز با هدف افزایش روحیه کارگروهی دانشجویان امروز برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار کرد: حدود ۲۰۰ دانشجو شامل ۱۵۰ نفر دختر و ۵۰ نفر پسر از دانشگاه‌های پیام نور، علوم پزشکی، جهاد دانشگاهی، فرهنگیان و اطهر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

یونسی اضافه کرد: این مسابقات به همت دانشگاه پیام نور استان مرکزی و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اراک، هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری شهرستان اراک و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های دوزپا، طناب زنی، دارت، هفت سنگ و طناب کشی در دو بخش دختران و پسران به رقابت می‌پردازند.

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان استان مرکزی برگزار شد


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha