• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402091107751
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استمرار آموزش غیرحضوری در مدارس اصفهان و چند شهرستان/ ممنوعیت حضور در پارک ناژوان

استمرار آموزش غیرحضوری در مدارس اصفهان و چند شهرستان/ ممنوعیت حضور در پارک ناژوان

ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن تشریح مصوبات کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان، از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان و آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روز یکشنبه ۱۲ آذر خبر داد.

 منصور شیشه فروش از برگزاری کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان به صورت مستمر خبر داد و گفت: با توجه به بررسی شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده تعطیل و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت حضوری خواهد بود.

شیشه‌فروش  ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهد کودک هستند می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: به منظور جلوگیری از آلایندگی ناشی از سوزاندن بقایای گیاهی در پارک ناژوان، مقرر شد تا اطلاع ثانوی بهره‌برداری از عرصه پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۱۵ محدود و ورودی‌های این پارک توسط شهرداری اصفهان مسدود شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و ... همچنان ممنوع است.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

وی متذکر شد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از هم استانی‌ها و شهروندان اصفهانی خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha