• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091913554
  • منبع : نمایندگی سمنان

کشف بیش از ۳۰۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در استان سمنان

کشف بیش از ۳۰۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در استان سمنان
تصویر تزیینی است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یکی از شهرهای شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذر ماه) اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شاهرود با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، متوجه نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شهرهای این شهرستان شدند. ماموران در بازرسی از مکانی که سوخت قاچاق در آنجا دپو شده بود، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، ادامه داد: اجرای طرح‌های مقابله با کالای قاچاق و برخورد شبانه‌روزی با قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عجم اظهار کرد: ماموران گشت یگان امداد شهرستان در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور شاهرود - میامی به سه دستگاه اتوبوس که از گرگان به سمت زاهدان در حال حرکت بودند، مظنون شدند و آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد، هر خودرو یک باک اضافه داشت و ۲۵۰۰ لیتر گازوئیل از باک اضافه خودروها کشف و ضبط شد. این خودروها به پارکینگ منتقل شدند و پرونده تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان نیز از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه ایسوزو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و گشت یگان امداد شهرستان در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی هنگام گشت‌زنی مشترک در یکی از محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد صدفی گفت: در بازرسی دقیق مشخص شد این خودرو حامل چهار هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه و قاچاق بود.

او از تحویل محموله کشف‌شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان خبر داد و افزود: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha