• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402102719478
  • خبرنگار : 50444

با حضور معاون وزیر کار انجام شد

افتتاح ۲ پروژه ورزشی کارگران خراسان شمالی در بجنورد و اسفراین

افتتاح ۲ پروژه ورزشی کارگران خراسان شمالی در بجنورد و اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعدادی از مجموعه های ورزشی کارگری استان بازدید و دو پروژه را افتتاح کرد.

محمد چکشیان صبح امروز ۲۷ دی ماه در جریان سفر به خراسان شمالی از مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) بجنورد بازدید و زمین چمن مصنوعی شماره دو آن را افتتاح کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در خصوص این پروژه ورزشی، بیان کرد: اعتبار این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تامین شد.

مهدی اسلام‌خواه، مساحت این زمین چمن مصنوعی را یک هزار و ۱۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: با توجه به تاکیدات بسیار برای بهره‌مندی از کالاهای تولید داخل، چمن مصنوعی نصب شده در این زمین از نوع مرغوب داخلی است.

وی افزود: زیرساخت های جامعه کارگری در استان، توسعه چندانی نیافته بود اما طی دو سال گذشته توجهات به این بخش تقویت شده و شاهد نشاط بیشتر در جامعه کارگری به عنوان افراد مولد و موثر در چرخش اقتصاد استان و کشور هستیم.

چکشیان معاون وزیر کار در ادامه سفر خود، به شهرستان اسفراین رفت و سایت تیراندازی به اهداف پروازی ویژه کارگران را در مجتمع صنعتی اسفراین افتتاح کرد.

همچنین از پروژه درحال ساخت استخر نیمه تمام کارگران شهرستان اسفراین نیز بازدید شد.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل سفر ریاست جمهوری را دارد که سبب فعال شدن آن از سال گذشته شده است.

اسلام‌خواه بیان کرد: مساحت این استخر کارگران در اسفراین یک هزار و ۸۰۰ متر مربع است که درحال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های مجموعه‌های ورزش کارگری مصوب شد و از آن محل در حال تکمیل زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های مورد نیاز کارگران هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha