• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402103021502
  • خبرنگار : 50652

فرمانده سپاه نینوا:

هدف دشمن ناامید کردن مردم از شرکت در انتخابات است

هدف دشمن ناامید کردن مردم از شرکت در انتخابات است

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه یکی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند امسال ناامید کردن مردم از شرکت در این عرصه مهم سیاسی است، افزود: برهم زدن امنیت کشور و ایجاد اغتشاش و ترور از اهداف دشمن است تا مردم از صحنه انقلاب خارج شوند اما بدون تردید نتیجه عکس خواهند گرفت.

سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز، ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر «حسینعلی جاودان‌فر» شهید حادثه تروریستی خاش در کلاله و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا باعث افتخار و عزت کشور ما هستند، اظهار کرد: این ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بوده که امروز آن نهال انقلاب اسلامی جوان، قدرتمند و پر از امید به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از اهداف نخ نما شده دشمن دانست و افزود: یکی از اقداماتی که دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند امسال برای ناامید کردن مردم از شرکت در این عرصه مهم سیاسی داشتند برهم زدن امنیت کشور و ایجاد اغتشاش و ترور است تا مردم از صحنه انقلاب خارج شوند اما بدون تردید نتیجه عکس خواهند گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ملت سرافراز ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و با وجود انجام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان همواره پشتیبان جمهوری اسلامی بودند، عنوان کرد: ملت ما همیشه در صحنه بوده و هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد.

ملک‌شاهکوهی با اشاره صحبت امام راحل که فرمودند «بکشید ملت ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» گفت: دشمنان ما در محاسبات خود اشتباه می‌کنند و انقلاب ما با این خون‌ها است که بیمه‌ می‌شود و دشمنان با این اقدمات بزدلانه نتیجه عکس خواهند گرفت.

وی از بیدار و زنده بودن ملت بزرگ ایران تقدیر کرد و گفت: شاهد آن هم حضور پر رنگ مردم در عرصه‌های متفاوتی مانند امروز است که در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید «جاودان‌فر» از اقشار مختلف شیعه و اهل سنت شهرستان کلاله حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، شهید «حسینعلی جاودان‌فر» از کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، چهارشنبه حین بازگشت از مأموریت اداری، در جادۀ خاش به زاهدان مورد اصابت گلوله گروهگ تروریستی جیش‌الظلم قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha