• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110200907
  • خبرنگار : 50295

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان تاکید کرد

ضرورت حمایت صنایع برای تسهیل‌ ورود تیم‌های ورزشی زنجان به لیگ برتر

ضرورت حمایت صنایع برای تسهیل‌ ورود تیم‌های ورزشی زنجان به لیگ برتر

ایسنا/زنجان رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: اگر حمایت‌های لازم از بدمینتون و ورزشکاران این رشته انجام گیرد قطعا رشد چشمگیر این ورزش ادامه خواهد داشت.

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره تیم بدمینتون استان زنجان، با بیان اینکه هزینه ورود و رفت و برگشت به مسابقات برون مرزی بر عهده خود بدمینتونیست‌ها است، اظهار کرد: بدمینتون رشته ورزشی انفرادی بوده و ورزشکاران این رشته برای جمع‌آوری امتیازات رنکینگ خود حتما باید در لیگ‌برتر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بدمینتون برای تامین هزینه‌های حضور در مسابقات برون مرزی و دیگر هزینه‌ها نیاز به حضور در رقابت‌های لیگ‌ دارند، افزود: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی مستقل و خودگردان هستند و نمی‌توانند هزینه‌های حضور بازیکنان ملی و سطح بالا برای حضور در مسابقات برون مرزی را تامین کنند به همین دلیل نیاز است تا حداقل هر هیئت یک تیم لیگ برتری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به تاثیر حمایت صنایع در حضور تیم‌های ورزشی در لیگ برتر، تصریح کرد: متاسفانه در زنجان با وجود شرکت‌های بسیار بزرگی همچون پارس سوییچ، ایران ترانسفو، شرکت‌های روی و دیگر شرکت‌های قوی، حمایت‌های لازم از تیم‌های ورزشی مخصوصا رشته بدمینتون توسط صنایع انجام نمی‌شود و این یک ضعف اساسی برای استان است.

رییس هییت بدمینتون استان زنجان بیان کرد: از صنایع مستقر در استان درخواست داریم حتما از بحث ورزش و رشته بدمینتون حمایت کنند. یک تیم برای حضور در لیگ برتر به هزینه‌ای بین ۳ الی ۵ میلیارد تومان نیاز دارد که تامین آن از توان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت خارج است، در همین راستا از صنایع درخواست ورود به این حوزه داریم تا از این طریق بتوانیم برای ارتقا و رشد بازیکنان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم و بدمینتون همچون گذشته در اوج افتخار باقی بماند.

این مسئول با بیان اینکه باتوجه به برنامه‌ریزی‌های مقام عالی دولت در استان از سال گذشته حمایت‌هایی از هیئت‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم تیم‌ها را سرپا نگه داشته و برای حضور در مسابقات داخلی برنامه‌ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌های لازم از بدمینتون و ورزشکاران این رشته انجام گیرد قطعا رشد چشمگیر این ورزش نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha