• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402111309546
  • خبرنگار : 50046

امام‌جمعه بجنورد:

مردم برای بقا و استحکام نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنند

مردم برای بقا و استحکام نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مردم برای بقا و استحکام نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز، ۱۳ بهمن با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم قانون گذار و مجری قانون را انتخاب می‌کنند، افزود: همانطور که مردم در هشت سال دفاع مقدس سینه ستبر کردند و در مقابل تمام‌ مستکبران ایستادند و از کشور دفاع کردند، امروز نیز برای بقا و دوام این انقلاب باید در انتخابات شرکت کنند و این یک امر مهم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای ایجاد یک نظام دینی انقلاب کرد، بیان کرد: امام راحل انقلاب کرد تا دست غارت گران را از منابع مردم کشور قطع کند و مردم هویت و استقلال خود را به دست آورند. در این مسیرها برای رسیدن به هدف خون دل‌ها خورده شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: در ادامه مردم در هشت سال دفاع مقدس، در مبارزه و مقابله با منافقان و فتنه‌گران جانانه ایستادند و در واقع ملت ایران ۴۵ سال است که پای نظام دینی‌شان ایستاده، خون و جانباز داده تا نظام اسلامی بماند و دین را احیا کنند.

وی تاکید کرد: امروز در دهه فجر جشن می‌گیریم چرا که موفق شدیم برای ایجاد نظام جمهوری اسلامی، مستکبران را اخراج کنیم و استقلال خود را به دست آورده‌ و وابسته نیستیم.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: زورگویان به ما گفتند که انرژی هسته‌ای را تعطیل کنید اما ما اعلام کردیم که به زورگویان ارتباطی ندارد و در مقابل آن‌ها ایستادیم و امروز موفق شدیم از منافع هسته‌ای بیش از ۶۰ دارو تولید کنیم.

وی گفت: مستکبران‌ گفتند که حمایت از جبهه مقاومت نداشته باشیم اما در مقابل این خواسته آن‌ها ایستادگی کردیم و حمایت را ادامه دادیم و امروز جبهه مقاومت، آمریکا را به ستوه آورده است.

وی به مبعث پیامبر نیز اشاره کرد و گفت: پیامبر برای تبلیغ دین اسلام آمد تا خشونت، فسادهای‌های روحی، فکری و اخلاقی را از بین ببرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) حق بزرگی بر گردن همه دارد، گفت: کار بزرگ پیامبر اکرم(ص) این است که امروز ۵۰ کشور دنیا مسلمان هستند.

وی افزود: کتاب قرآن کریم نازل شد و تاکنون کسی نتوانسته یک کلمه از آن کم و زیاد کند و این کتاب منشا تحول فکری، روحی و اخلاقی است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha