• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111410333
  • خبرنگار : 50295

فرماندار شهرستان طارم:

دهه فجر امسال پروژهایی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در طارم افتتاح می‌شود

دهه فجر امسال پروژهایی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در طارم افتتاح می‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان طارم گفت: پیگیر دو موضوع آب و راه در شهرستان طارم هستیم تا در این دو بخش شاهد گشایش‌های لازم باشیم.

رضا انبارلو امروز (شنبه ۱۴ بهمن‌ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان طارم به مناسبت ایام دهه فجر، اظهار کرد: هرساله همزمان با ایام دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد و مختلفی در جهت توسعه و آبادانی شهرستان هستیم، در دهه فجر سال‌جاری نیز پروژهایی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در شهرستان طارم افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: در ایام دهه فجر ۱۹۸ پروژه در شهرستان طارم افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که از این آمار ۱۸۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتباری ۴۶ میلیارد تومانی کلنگ‌زنی می‌شود. همچنین این پروژه‌ها در مجموع موجب اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ۴۵ پروژه حوزه دهیاری و ۱۱ پروژه حوزه جهاد کشاورزی، پروژه‌های حوزه روکش آسفالت، برق، پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها، پروژه‌های آموزش و پرورش، بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد شهید، بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان طارم است، تصریح کرد: در حوزه گازرسانی نیز در ایام دهه فجر به ۷ روستا گازرسانی خواهد شد که با افتتاح این پروژه‌ها و اتمام کار پروژه‌های گازی در چند روستا میزان بهره‌مندی مردم شهرستان از گاز به ۹۵ درصد خواهد رسید.

انبارلو اظهار داشت: در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات نیز دکل مخابراتی ته دره در دهه فجر افتتاح خواهد شد، همچنین فیبر نوری در برخی از بخش‌های شهرستان به صورت هوایی بود که قطعی داشت و با پیگیری‌های انجام شده شاهد زمینی‌ شدن فیبر در شهرستان هستیم که این پروژه در مسیر آب‌بر به گیلوان نیز در حال انجام است.

 وی ادامه داد: در حوزه تامین آب شرب نیز در برخی از روستاها همچون هارون آباد، شهر چورزق، دستجرده، تشویر، هندی کندی و ... مشکلاتی وجود داشت که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) موفق به حل بخشی از مشکلات شدیم. همچنین مشکل روستاهای باقی مانده نیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به افزایش اعتبار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شاهد اتفاقات خوبی در مناطق روستایی نیز هستیم، گفت: پیگیر دو موضوع آب و راه در شهرستان طارم هستیم، در این دو حوزه  پیگیر هستیم تا نتایج خوبی را شاهد باشیم. سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان خیر و برکاتی برای شهرستان نیز به همراه داشت، در این سفر اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای پروژه راه بناب به سورخه دیزج تخصیص یافت و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم، در این سفر به پروژه راه ملاسرا - شفت - آببر نیز ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های مربوط به راه شهرستان راه ارتباطی کلور به درام است که در حوزه استحفاظی ما پیشرفت خوبی داشته و ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در سفر رئیس‌جمهور به آن اختصاص یافته، عنوان کرد: در پروژه کلور به درام بازگشایی از طرف ما صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیات خاکبرداری و زیرسازی انجام شود تا شاهد آسفالت‌ریزی پروژه باشیم. این پروژه یک راه ارتباطی مهم برای شهرستان بوده و در جهت سرمایه‌گذاری و پذیرش گردشگر موثر خواهد بود. بخشی از پروژه‌ها مطالبات چندین ساله مردم بود همانند روکش آسفالت جاده‌های شهرستان که اتفاق افتاده و رضایت مردمی را به دنبال داشت.

این مسئول با بیان اینکه پروژه راه منجیل به گیلوان و پل سفید رود یکی از مطالبات مردم شهرستان است که پیگیر بوده و امیدواریم شاهد به سرانجام رسیدن این مطالبه نیز باشیم، همچنین در حوزه آب کشاورزی نیز پیگیری‌های لازم انجام شده و امیدواریم با حمایت استاندار اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد، تصریح کرد: انتخابات اسفندماه یکی از دستاوردهای مهم نظام با رویکرد مردم سالاری دینی است که مردم می‌توانند در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha