• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111510853
  • خبرنگار : 50295

پیش‌بینی استقرار ۵۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان طارم

پیش‌بینی استقرار ۵۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان طارم

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان طارم گفت: در شهرستان ۵۵ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد ۱۸ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار خواهد بود.

رضا انبارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان طارم، اظهار کرد: در شهرستان ۵۵ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد ۱۸ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است. شعبه‌های شهری شامل ۹ شعبه که ۸ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار می‌شود و در شعبه‌های روستایی نیز از میان ۴۶ شعبه ۱۷ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سیار است.

وی افزود: در شهرستان ۱۱۸ نقطه اخذ رأی وجود دارد که ۴۹ نقطه در بخش مرکزی، ۳۷ نقطه در بخش چورزق و ۳۲ نقطه در بخش گیلوان قرار دارد. همچنین ۲۱ شعبه در بخش مرکزی، ۱۹ شعبه در بخش چورزق و ۱۵ شعبه در بخش گیلوان قرار دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به وعده وزیر بهداشت و درمان درباره ارتقاء بیمارستان، ارتقای اورژانس، اعطای دستگاه سی‌تی‌اسکن و آمبولانس کمک‌دار به شهرستان طارم، تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز باتوجه به وعده‌های داده شده پیگیر مطالبات مردم هستیم.

انبارلو ادامه داد: یکی از مشکلات و مطالبات مردم طارم شلوغی بیمارستان در برخی از ساعات است، در این خصوص با رئیس شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان صحبت شده تا در ساعات شلوغ مشکل مردم با حضور دو پزشک مدیریت شود.

فرماندار شهرستان طارم گفت: جلسه‌ای با سرپرست اکیپ پزشکی نوآوران سلامت نیز برگزار شده و در تلاش هستیم این اکیپ با حضور ۳ ماهه خود در شهرستان خدمات رایگانی در حوزه چشم پزشکی و دندانپزشکی به مردم شهرستان ارائه دهند.

این مسئول درباره نبود پایانه مسافربری در شهرستان نیز خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم در شهر آب‌بر حضور اتوبوس‌هایی است که در بین شهرها مسافر جابه‌جا می‌کنند و مردم انتظار دارند اتوبوس‌ها از شهر آب‌بر نیز عبور کنند که افراد فعال در این حوزه به دلیل راه‌های ارتباطی تمایلی به تردد ندارند و در این بخش نیز پیگیر ایجاد پایانه مسافربری در شهر آب‌بر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha