• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402112316460
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پیام قدردانی از حضور حماسی مردم استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام قدردانی از حضور حماسی مردم استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/آذربایجان شرقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بزرگداشت باشکوه و بی‌نظیر میلاد انقلاب مردمی و اسلامی ایران توسط آحاد ملت انقلابی و عاشق ولایت پس از چهل و پنج سال و در اوج تبلیغات رسانه‌ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان از نفوذ فرهنگ انقلاب در دل‌ها و عشق و ارادت مردم به نهضت امام روح‌الله داشت.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال جاری در سراسر کشور، نمایش بی نظیرترین صحنه‌هایی از اقتدار، صلابت، عظمت و عزت ملت عزیز ایران بود که در دفتر تاریخ پرافتخار مردم عزیز ایران اسلامی ثبت شد و حکایت همچنان باقی است.

اهالی غیرتمند، بصیر و انقلابی آذربایجان شرقی و تبریز شهیدپرور، سال جاری و در تقارن با حلول ماه شعبان المعظم، باشکوه‌تر از چهل و پنج سال گذشته، یکبار دیگر پیشگامی در دفاع از اصل انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را ثابت کرده و در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار، شعار سر داده و اعلام کردند که تا پای جان در حمایت از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بدین‌وسیله ضمن تبریک و تهنیت تقارن چهل و ششمین بهار انقلاب اسلامی با اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و ادامه می‌دهد.

«از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین سراسر استان به‌ویژه تبریز قهرمان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، خالق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و تأکید می‌نماید که ان‌شاءالله این نمایش عظیم مردمی، مقدمه‌ای برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند و این بار در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

 همچنین از هدایت‌های داهیانه نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه محبوب تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم (دامت‌برکاته) و حمایت‌های دلسوزانه استاندار محترم، جناب آقای دکتر رحمتی و همکاری‌های صمیمانه مسئولین عزیز استانی به‌ویژه نیروهای مسلح مستقر در استان در بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی قدردانی می‌گردد.»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha