• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120201007
  • خبرنگار : 50228

به اعتقاد یک مربی:

عده‌ای روی به تخریب آکادمی باشگاه فولاد آورده‌اند

عده‌ای روی به تخریب آکادمی باشگاه فولاد آورده‌اند

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال گفت: عده ای که دستشان از باشگاه فولاد کوتاه شده است، روی به تخریب عوامل آکادمی آورده اند در حالی که نباید از آب گل آلود ماهی بگیرند.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همواره صحبت در خصوص آکادمی فولاد خوزستان یکی از اولویت های کارشناسان فوتبال خوزستان و حتی کشور بوده است. آکادمی ای که طی یکی دو دهه اخیر مورد بی مهری واقع شده و از وجود و ظرفیت بازیکنان آنها که در حقیقت ساخته و پرداخته فوتبال محلات، مدارس فوتبال، باشگاه های خصوصی و دیگر باشگاه های دولتی خوزستان بوده و در فولاد به اوج تکامل و پیشرفت و مطرح شدن در سطح اول فوتبال کشور می رسند، استفاده درستی نشده است.

وی افزود: درست است که طی دو دهه اخیر خصوصا توسط مربیان غیربومی و خارجی، از بازیکنان آکادمی در تیم اصلی فولاد استفاده مناسبی نشده است، اما این بازیکنان همچون خون در رگ های فوتبال خوزستان و کشور جاری شده و در دیگر تیم های مطرح خوزستان و حتی کشور خود را به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال مطرح نموده اند. آنچه از عملکرد آکادمی فولاد طی ماه های اخیر دیده ام، خوب، مثبت و رو به رشد بوده است و طبق آنچه تحقیق و بررسی کرده ام، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده از بازیکنان فعلی آکادمی خیلی بیشتر از قبل خواهیم شنید.

این مربی فوتبال گفت: به اعتقاد بنده مربیان خوب و سالمی در این مجموعه مشغول به خدمت هستند و این گونه احساس می شود اهداف بزرگ و چشم اندازهای خوبی پیش روی آکادمی فولاد و فوتبال استان است. اما عده ای که دستشان از این باشگاه کوتاه شده است، روی به تخریب عوامل آکادمی و...آورده اند در حالی که نباید از آب گل آلود ماهی بگیرند و حالا که اوضاع بزرگسالان فولاد در لیگ برتر مساعد نیست و به نوعی فولاد بیمار است، به تخریب و نابودی آکادمی که خوب کار می کنند، بپردازند.

وی با بیان این که ساختارسازی جدید در آکادمی فولاد صورت گرفته است، گفت: شکست ناپذیری تیم امید فولاد خوزستان طی ۱۵ هفته از لیگ، صعود مقتدرانه ۴ تیم امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان فولاد به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشور، تشکیل تیم‌های زیر ۸ سال تا زیر ۲۱ سال فولاد خوزستان، راه اندازی بزرگترین آکادمی دروازه بانی کشور و استفاده از مربیان تخصصی و باتجربه در دروازه بانی، کیفیت سازی در بخش مدرسه فوتبال و استفاده از بازیکنان پیشین فولاد خوزستان به عنوان مربی در مدرسه فوتبال و رده های پایه و استعدادیابی بی نظیر برای اولین بار در ایران با استعدادیابی از ۲۹ شهرستان و نزدیک به ۷۰۰۰ بازیکن خوزستانی از اقدامات آکادمی فولاد است که به نظرم می توان بیش از این از این آکادمی شنید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha