• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402120805396
  • خبرنگار : 50060

نویدکیا: اختلاف بازی شمس‌آذر و مس در نوع بازی هجومی است

نویدکیا: اختلاف بازی شمس‌آذر و مس در نوع بازی هجومی است

ایسنا/قزوین سرمربی مس رفسنجان گفت: ما در تیم مس در هر ۲ بازی از نیمه دوم فصل سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اختلاف بازی شمس‌آذر و مس کرمان در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ و موقعیت سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا سه‌شنبه شب ۸ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالت واقع‌بینانه، بازی فردا برای تیم ما سخت است و اقرار می‌کنم که شمس‌آذر جزو بهترین‌ تیم‌های میانه جدول است و سعید دقیقی خیلی خوب توانسته تیم‌سازی کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر قزوین یک تیم خوب با اصالت و قابل احترام است، خاطرنشان کرد: نوع بازی و تاکتیک شمس‌آذر قابل تأمل و تحسین است. 

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: سعی کردیم روند رو به رشدی برای تیم مس رفسنجان برنامه‌ریزی کنیم و خوشبختانه به اهدافمان نزدیک شدیم. شرایط امروز مس رفسنجان نسبت به گذشته تغییر کرده است. 

وی ادامه داد: کم‌کم در تیم‌سازی به کیفیت مد نظر رسیده‌ایم چنانچه آب و هوا مساعد باشد؛ با تقویت مس رفسنجان قطعاً بازی فردا مقابل شمس‌آذر قزوین یک بازی پرهیجان، جذاب و فنی است. 

نویدکیا گفت: بازیکنانی که در بدنه تیم هستند، قبلاً سابقه بازی در تیم سپاهان را داشتند و از نظر تاکتیکی و فنی آشنا با خواسته‌ها و انتظارات من هستند، از همین رو به آینده تیم مس رفسنجان امیدوار هستم.‌

وی با اشاره به اینکه نوع بازی شمس‌آذر و مس کرمان متفاوت است، خاطرنشان کرد: نوع بازی به دیدگاه مربی‌ها برمی‌گردد، البته از سعید دقیقی که چند روز تیم مس را تمرین دادند و شرایط را برای ما آماده کنند ممنونم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران تصریح کرد: ما در هر ۲ بازی از نیمه دوم فصل سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اختلاف بازی شمس‌آذر و مس کرمان در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ و موقعیت سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

وی اظهار کرد: اولین و آخرین هدف فوتبال این است که هوادار به استادیوم بیاید بنابراین امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دهیم چون حق طبیعی هواداران است که از فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha