• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402121611997
  • خبرنگار : 50286

خط و نشان مدعی‌العموم به جایگاه‌داران متخلف در جیرفت

خط و نشان مدعی‌العموم به جایگاه‌داران متخلف در جیرفت

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از جایگاه‌داران عرضه سوخت درخواست کرد: بنزین مورد نیاز مردم عادی را از طریق کارت‌هایی که در اختیار دارند، تامین کنند در غیر این صورت مسئول جایگاه باید پاسخگوی کوتاهی‌ها باشد.

افشین صالحی‌نژاد بعد از ظهر امروز، ۱۶ اسفندماه در جمع جایگاه‌داران جیرفت با حضور رئیس دادگستری و رئیس شرکت نفت جیرفت نارضایتی مردم را از وضعیت سوخت متذکر شد و گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان جیرفت کارت سوخت آزاد به میزان مشخص دارند که موظف هستند سوخت مورد نیاز مردم عادی را تامین کنند در غیر این‌ صورت مسوولیت هر گونه کوتاهی و نارضایتی عمومی متوجه جایگاه‌دار خواهد شد.

وی از مردم خواست جایگاهایی را که از تامین سوخت خودداری می‌کنند به پلیس معرفی کنند و افزود: اگر جایگاهی از دادن سوخت به مردم امتناع کرد، مردم با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند، بلافاصله شخص مورد نظر بازداشت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با انتقاد از عدم ارائه خدمات مورد نیاز به مردم خطاب به همه جایگاه‌داران گفت: در هر جایگاه روزانه یک کارت سوخت به میزان ۸۰۰۰ لیتر جهت خدمات به مردم شارژ می‌شود که در سراسر کشور به مردم‌خدمات می‌دهند به جزء در جنوب کرمان که متاسفانه همواره شاهد نارضایتی مردم هستیم.

صالحی‌نژاد با این توضیح که مردم تحمل وضعیت فعلی ارائه سوخت در جیرفت را ندارند، اظهار کرد: از این تاریخ اگر جایگاهی در شهرستان جیرفت این تخلف را انجام دهد، مسئولیت متوجه شخص مدیر جایگاه است و مدیریت ضعیف دیگر قابل پذیرش نیست زیرا مردم دیگر تحمل این وضعیت را ندارد.

وی ساماندهی خودروهای کددار را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: اگر این خودروها خارج از مقصد مشخص شده تردد کنند بلافاصله توقیف و راننده مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به  شکایت‌ راننده‌های خودروهای سنگین از بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: راننده‌های خودروهای سنگین از پرداخت‌های غیر قانونی به تعدادی از پمپ چی‌های معلوم‌الحال خسته شده‌اند و در حال حاضر بیش از پنجاه شکایت وجود دارد که در شان جایگاه‌داران نیست.

وی خطاب به جایگاه‌داران حاضر در این نشست، گفت: در بین شما افراد خدا ترسی وجود دارد که اجازه نمی‌دهند حتی یک نوبت جابجا شود، اما یک متخلف همه افراد را زیر سوال می‌برد.

صالحی نژاد نیروی انتظامی را مسوول تامین امنیت جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی دانست و گفت: نیروی انتظامی موظف است در شبانه‌روز به جایگاه‌های توزیع بنزین و گازوئیل سرکشی کند.

وی از مردم و همه شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طرف جایگاه‌داران پلیس تماس بگیرند و اگر شخصی مستقیم درگیر و اخلال در نظم ایجاد کند با وی نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha