• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403022115122
  • خبرنگار : 71299

 امام جمعه ایلام:

امروز صدور انقلاب با سرعت فراتر از تصور در دنیا صورت می گیرد

امروز صدور انقلاب با سرعت فراتر از تصور در دنیا صورت می گیرد

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت:امروز شعار  مردم ایران اسلامی، در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا طنین‌انداز می‌شود، صدور انقلاب ما با سرعتی فراتر از تصور انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین«اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  شهر ایلام، با گرامیداشت ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دهه کرامت، روز دختر و آغاز هفته حج، اظهار کرد: امروز نیاز داریم که الگوی تعالی دختران در جامعه هم برای دختران عزیز میهن اسلامی و  هم برای دخترانی که در خارج از جهان اسلام زندگی می‌کنند،  تبیین شود.

وی افزود: دشمن آگاهانه با برنامه ریزی گسترده تلاش کرد که منزلت دختر  و زن را در جامعه ما دچار خدشه کند و خانواده را از هم بپاشد و امروز تلاش آن‌ها این است که  ضربه سنگین و مهلکی که بر پیکره خودشان وارد شده است در جامعه‌ی ما هم اجرا کنند.

امام جمعه ایلام یادآور شد:  امروز شعار  مردم ایران اسلامی، در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا طنین‌انداز می‌شود، صدور انقلاب ما با سرعتی فراتر از تصور دنیا انجام می‌شود، یک زمانی در اوج غربت و مظلومیت در زیر بمباران دشمن، شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر داده می شد و امروز نسل جوان و دانشجوی آمریکا و اروپا در دانشگاه‌های این کشورها، شعار نابودی اسرائیل را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که امروز در غرب، آمریکا و اروپا چهره واقعی نظام استکباری نمایان  شده است، افزود: پلیس این کشورها، برای عدالت خواهی دانشجویان و دانشگاهیان، به دانشگاه‌ها ورود پیدا می‌کنند، بدون کوچک‌ترین مقاومت دانشجویان و اساتید آن‌ها را با برخورد خشن دستگیر می‌کنند، اتوبوسی به بازداشتگاه و زندان می‌برند و سخت‌ترین شکنجه‌ها را اعمال می‌کنند.

پس از پایان خطبه‌ها و برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران در حمایت از طرح نور حجاب راهپیمایی کردند و حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام داشتند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha