• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403022115144
  • خبرنگار : 50662

امام جمعه موقت بیرجند:

داشتن اقتدار باعث تسلیم دشمن می‌شود

داشتن اقتدار باعث تسلیم دشمن می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر اقتدار داشته باشیم دشمن تسلیم است، لذا تنها راه، قوی شدن است و نباید به شعارهای دروغین دنیای استکبار اعتماد کرد، این منطق برای تمام دنیا روشن شده که راه نجات دنیا راهی است که جمهوری اسلامی دنبال می‌کند و تمدن و آرمان‌هایی که ما ارائه می‌کنیم.

حجت‌ الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند  امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت در مسجد جامع مصلای المهدی (عج) گفت: مردم با حضور در انتخابات، اول اصل رای دادن را در نظر بگیرند و دوم اینکه بررسی‌های لازم را داشته باشند تا فرد اصلح را انتخاب و تکلیف خود را در برابر اسلام، انقلاب، کشور، خون شهدا و ولایت فقیه ادا کنند.

وی گفت: ۱۱ اسفند سال گذشته مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد که ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ منتخب دیگر از جمله در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در مرحله دوم انتخاب می‌شوند.

مختاری افزود: امروز انتخابات در جریان است و افرادی که هنوز رای نداده‌اند با قصد قربت به نیت اقتدار و عظمت اسلام، انقلاب، مسلمین، شادی و امیدوار شدن مسلمانان، مظلومان و دوستداران انقلاب در سراسر دنیا همچنین ناامید شدن مستکبران، کفار، منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب پای صندوق رای حاضر شوند و دیگران را نیز به حضور در انتخابات تشویق کنند.

‌ امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به وضعیت فلسطین بیان کرد: دنیای بشریت و اسلام بیش از هفت ماه است که درگیر مساله غزه و فلسطین بوده و این مایه روسیاهی و شرمندگی دنیای بشریت و اسلام است.

مختاری با بیان اینکه مساله فلسطین بسیار مهم است و درس‌ها و عبرت‌های فراوانی دارد بیان کرد: حقایق فراوانی در این جریان آشکار و برملا شد که لازم است به آن بپردازیم.

‌امام جمعه موقت بیرجند افزود: امام با انقلاب، استکبار را بیرون کرد و استبداد را بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از هم پاشید و گفت باید اسرائیل از بین برود؛ امام استکبارستیزی را جزو شعارهای انقلاب قرار داد و مقام معظم رهبری همین مسیر را به خوبی ادامه دادند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: منطق نظام ما سعادت بشر و آرامش، عزت، امنیت، صلح، عدالت جامعه بشری و سعادت اخروی بشریت و همه در پرتو بندگی خداست لذا باید همه به قانون خدا و بر مبنای قرآن و اهل بیت عمل کنیم.

 وی بیان کرد: در پرتو تفکر ولایت فقیه توانستیم این اقتدار جهانی را پیدا کنیم و امروز همه مردم دنیا فهمیده‌اند آزادی بیان و آزادی که مستکبران می‌گویند دروغ است، دانشجویان آمریکایی و اروپایی که این همه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند مگر مانند اغتشاشگران کشور ما بانک یا پاساژ آتش زدند، تنها بیان آن‌ها این بود نسل کشی نکنید و به اسرائیل کمک نظامی نشود.

مختاری افزود: امروز روشن شد مردم سالاری آنها دروغ است؛ ماه‌هاست مردم جهان می‌گویند جنایت‌ها و نسل کشی را متوقف کنید و در حالی حرف از حقوق بشر می‌زنند که تعداد زیادی را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز نه تنها ما که در قلب آمریکا هم پرچم اسرائیل را آتش می‌زنند، ما به منطق جمهوری اسلامی افتخار کرده و تا پایان ایستاده‌ایم و امروز عزت و عظمت ما روشن شده است.

وی با بیان اینکه اگر اقتدار داشته باشیم دشمن تسلیم است، افزود: تنها راه، قوی شدن است و نباید به شعارهای دروغین دنیای استکبار اعتماد کرد، این منطق برای تمام دنیا روشن شده که راه نجات دنیا راهی است که جمهوری اسلامی دنبال می‌کند و تمدن و آرمان‌هایی که ما ارائه می‌کنیم.

مختاری اظهار کرد: منطق نظام جمهوری اسلامی درست است نه منطق ضعف و پذیرش کدخدایی مستکبری مانند آمریکا، لذا امروز معلوم شد ما می‌توانیم و باید با تکیه بر داخل و فرهنگ خودمان در برابر همه این قلدرها بایستیم و ایستادیم و امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha