• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403023123468
  • خبرنگار : 50212

امام جمعه ساوه:

شهادت پاداش مجاهدت‌های خالصانه دکتر رییسی بود

شهادت پاداش مجاهدت‌های خالصانه دکتر رییسی بود

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: شهادت پاداش مجاهدت‌های خالصانه دکتر رییسی در خدمت به محرومان و طبقه مستضعف جامعه بود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی شامگاه دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت که در آستان مقدس امامزاده اسحاق علیه السلام ساوه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: عروج شهادت‌گونه سیدالشهدای خدمت موجب تاثر و تاسف فراوان است.

وی بیان کرد: دوران حیات و عمر با برکت رییس جمهور فقید، معطوف به خدمت‌رسانی و آسایش مردم و پیشرفت و آبادانی کشور بود و خدای تعالی اجر زحمات او را به بهترین وجه ممکن داد.

امام جمعه ساوه ولایتمداری، فسادستیزی و اخلاص در عمل را از  بارزترین صفات شهید دکتر رییسی دانست و افزود: تواضع و مردم‌داری دکتر رییسی به حدی بود که هیچ فاصله‌ای بین خود و مردم نمی‌دید و سید محرومان زیباترین واژه در وصف این خادم ملت بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید رییسی مدل جدیدی از خدمت صادقانه و خالصانه را در کشور پایه‌ریزی کرد، افزود: کار جهادی و شبانه‌روزی شهید خدمت چون برای رضای مردم و خدا بود برای او لذت‌بخش بود و او در خدمت به ملت خستگی را خسته کرده بود.

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه گفت: بر تمامی کارگزاران نظام تکلیف است که اهدافی که رئیس جمهور در این دولت پایه‌گذاری کرد را دنبال کنند و محکم پای خدمت بی‌منت شبانه‌روزی به مردم بمانند. راه روشن و عزتمند این شهید خدمت در مسیر آزادگی و خدمت به محرومان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز گفت: بر اساس مکتب اسلام و منطق قرآن کسانی که جان خود را در راه مجاهدت خدا از دست می‌دهند دهند، نمرده بلکه زنده‌اند و نزد خدای تعالی روزی می‌خورند.

وی بیان کرد: شهادت در راه خدا زیباترین نوع مرگ است و در مکتب اسلام مجاهدان راه خدا خود را وقف مردم کرده و همواره از خدا شهادت را طلب می‌کنند.

قرائت قرآن توسط قاریان برجسته شهرستان و روضه خوانی از برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha