• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030201075
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست فرمانداری کاشان:

شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند

شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: شعارهای دولت سیزدهم همان اهداف تشکیل دولت اسلامی برای رفع محرومیت و فقر، عدالت‌محوری، تحقق مردم‌سالاری اسلامی و استکبارستیزی است. 

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جامعه به نسبت گذشته این شعارها و اهداف را تا حدودی محقق کرد و یقینا شهادت رئیس جمهور ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است. 

وی افزود: مردم  امروز در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، حضور پرشوری داشتند.

سرپرست فرمانداری کاشان تصریح کرد: مردم در حالی که داغدار از دست دادن یک خدمتگزار هستند باید خود را برای انتخاب یک خدمتگزار خوب آماده کنند.

وی ضمن تاکید بر بکارگیری تمام تلاش خود در راستای ادامه‌ی مسیر شهدای خدمت افزود: شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند و همان‌طور که امام راحل تلاش کردند پایه‌های انقلاب اسلامی را در ایران محکم کنند، امروز نیز محکم‌تر از قبل پای کار انقلاب می‌ایستیم و هیچ خلل و توقفی در خدمت‌رسانی رخ نمی‌دهد.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: آیت‌الله رئیسی، شخصیتی بزرگ بود که تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش را در راه خدمت به مردم سپری کرد و لحظه‌ای در این راه دریغ نکرد.

محمدی فشارکی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی، فردی خستگی‌ناپذیر و خادم ملت بود و با جان و دل در راه توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات مردم گام برداشته و همواره بر سر عهد و پیمان خود ایستاد. 

وی تصریح کرد: همه مسئولان باید به‌عنوان نماینده دولت مردمی، به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خطه دارالمؤمنین کاشان اطمینان دهیم که نهضت خدمت رسانی با توکل بر خداوند متعال با قدرت بیشتری ادامه داشته و همان‌گونه که رهبر معزز انقلاب فرمودند با همراهی ملت بزرگ ایران هیچ‌گونه مشکل و خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha