• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030201321
  • خبرنگار : 50253

فرماندار شهرستان قوچان:

شیوه خدمت شهید آیت‌الله رئیسی ماندگار شد

شیوه خدمت شهید آیت‌الله رئیسی ماندگار شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان قوچان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با سفرهای استانی و پیگیری‌های مجدانه توانست آثار بسیار خوبی از خود به جا بگذارد که در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

عباسعلی صفایی، دوم خردادماه در حاشیه مراسم عزاداری برای شهدای خدمت، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شیوه خدمت شهید آیت‌الله رئیسی در انقلاب اسلامی ماندگار شد، عنوان کرد: شهید رئیسی برای رفع محرومیت برنامه داشت و دغدغه مند خدمت به همه آحاد جامعه به‌ویژه محرومین و مردم در نقاط دور افتاده بود.

وی اظهار کرد: ایشان با سفرهای استانی و پیگیری‌های مجدانه خود به خصوص در طی بیش از هزار شبانه‌روز توانست آثار بسیار خوبی از خود به جا بگذارد که در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

فرماندار شهرستان قوچان افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی یکی از دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید بود و  سفر اخیر به استان آذربایجان شرقی در راستای همین بود و افتتاح پروژه‌ای که به مدت ۱۸ سال راکد بود به یکی از افتخارات اراده عملی دولت جمهوری اسلامی و مهندسین این سرزمین مبدل شد.

وی اظهار کرد: از آغاز دولت شهید رئیسی عملیات عمرانی بیش از ۳۳ طرح شاخص در حوزه های مختلف آغاز شد و برخی از آنها نیز به بهره‌برداری رسید که یکی از آنها بزرگترین پروژه آبی خراسان رضوی بود که مقرر شد در سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی با حضور آیت‌الله رئیسی در شهرستان قوچان  افتتاح شود که با شهادت سید بزرگوار این امر محقق نشد.

وی افزود: با همت و جدیت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه خط انتقال آب شهر قوچان که سال‌ها باقی‌ مانده بود در طول این ۲ سال با پیگیری‌ها و دستور رئیس‌جمهور و مجموع وزرا  با ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

صفایی با تأکید بر بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی منجر به پیشران اقتصادی در دولت آیت‌الله رئیسی در شهرستان قوچان، گفت: به دلیل تأکید بر اجرای طرح تکمیل زنجیره‌های تولید، در بحث تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ زمینه صادرات این محصول فراهم شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی باجگیران بعد از کرونا تعطیل شده بود و امیدی به بازگشایی آن نبود؛ اما با پیگیری رئیس‌جمهور محترم و همت و تلاش وزیر محترم امور خارجه شهید حسین امیر عبدالهیان این قفل شکسته شد و ارتباط با همسایگان از این طریق برقرار شد تا امروز شاهد رونق و توسعه اقتصادی در مرز محروم باجگیران باشیم.

فرماندار شهرستان قوچان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به بخش محروم باجگیران، تصریح کرد: یکی از برکات سفر نخست ریاست‌جمهوری فقید به خراسان رضوی پروژه بزرگ و باعظمت و زیرساختی انتقال گاز بود که در حال حاضر شاهد پیشرفت کار در منطقه سرحدی کوهستانی باجگیران هستیم که یادگاری از رئیس‌جمهور فقید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha