• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403030301387
  • خبرنگار : 50046

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

وحدت در جبهه مقاومت نتایج خدمات ارزشمند شهدای خدمت بود

وحدت در جبهه مقاومت نتایج خدمات ارزشمند شهدای خدمت بود

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: وحدت در جبهه مقاومت، نتایج خدمات ارزشمند شهدای خدمت بود.

حجت الاسلام رضا نوری در مراسم گرامیداشت شهدا خدمت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به بیان ویژگی‌های بارز و برجسته شهید آیت‌الله رییسی و تیم همراه ایشان پرداخت و اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه از آبروی خود مایه گذاشت و با تمام توان در عالم دیپلماسی اقدامات ارزشمندی را در این زمینه و در هماهنگ کردن کشورهای اسلامی با یکدیگر انجام داد و یکی از پیگیری‌های شهید آیت‌الله رییسی و شهید امیر عبدالهیان به عنوان شهدای خدمت، وحدتی است که در جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ایجاد کردند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شهید رییسی این بود که از آبروی خود مایه گذاشت و با همه توان در مقابل این رژیم صهیونسیتی در عالم دیپلماسی کار و تلاش کرد که کشورهای اسلامی را کنار هم قرار بدهد و با هم هماهنگ کند تا بتواند آن‌ها را در برابر صهیونیست‌ها قرار بدهد و بتوانند از مردم مظلوم غزه حمایت و کمک کنند.

وی گفت: شهید آیت الله رییسی در طول دوران سه سال خدمت ریاست جمهوری خود، همیشه در مسیر خدمت به مردم بود و پایان کارش هم در مسیر خدمت به خلق خدا به مسلمانان و بندگان خدا بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر شما امروز می‌بینید غزه زنده است کمک نظام جمهوری اسلامی، دستور مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و عمل به دستور مقام‌معظم رهبری توسط شهدای خدمت، شهید حضرت آیت‌الله رییسی و شهید امیر عبدالهیان در صحنه و سپاه قدس بوده است.

وی ابراز کرد: وحدتی که در جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ایجاد شد یکی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رییسی و امیر عبدالهیان است، چرا که شهید گاهی وقت‌ها در میدان رزم، گاهی در میدان دفاع از ناموس و گاهی وقت‌ها هم در راه خدمت به خلق خدا به شهادت می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) داریم «این‌ که اگر کسی در میان آتش و سیل‌گیر کند و دیگری برای نجات وی از داخل آتش و  یا از داخل سیل به یاری‌اش بشتابد و در مسیر حمایت، خودش جانش را از دست بدهد، شهید محسوب می‌شود».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha