• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030704824
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مشاور جوان استاندار خوزستان:

اولویت آیت‌الله شهید رئیسی خدمت بی‌وقفه به مردم بود

اولویت آیت‌الله شهید رئیسی خدمت بی‌وقفه به مردم بود

ایسنا/خوزستان مشاور جوان استاندار خوزستان گفت: اولویت رئیس‌جمهور شهید خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم بود و مشاوران جوان نیز به تأسی از این روحیه خالصانه و مردمی در همین راستا گام برمی‌دارند.

مهدی طرفی در جلسه مشاوران جوان فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و جمعی از فعالان اجتماعی فرهنگی و سیاسی در حوزه جوانان که امروز ( ۷ خرداد ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم فعالیت چند بعدی مشاوران جوان گفت: مشاوران جوان علاوه بر فعالیت در حوزه جوانان که مسئولیت اصلی آن‌ها محسوب می‌شود باید در سایر حوزه‌های اجتماعی، نخبگان و ارتباط با فعالان فرهنگی اجتماعی و انقلابی فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از سانحه ناگوار و تلخ شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان مشاوران جوان نسبت به برپایی برنامه‌های مناسب و همچنین تبیین خدمات و مبانی دولت مردمی اهتمام داشته باشند.

طرفی ادامه داد: فعالیت مشاوران جوان همچون دیگر نیروها و بخش‌های دولت با وجود شرایط غیرمترقبه‌ای که بر کشور عارض شده است بدون وقفه و با قدرت ادامه دارد. اولویت رئیس‌جمهور خدمت‌رسانی بی وقفه به مردم بود و مشاوران جوان نیز به تأسی از این روحیه خالصانه و مردمی در همین راستا گام برمی‌دارند.

مشاور جوان استاندار خوزستان گفت: مشاوران جوان بستری فراهم کنند که به بهترین شکل ممکن از ظرفیت‌های جوانان مومن و انقلابی در سطح شهرستان ها استفاده شود.

وی افزود: ارتباط دستگاه‌هایی که مستقیم و یا عمدتا در حوزه جوانان فعالیت دارند همچون دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، هلال احمر، ورزش و جوانان و … باید بیش از پیش و به شکل موثرتری در دستور کار باشد.

مشاور جوان استاندار با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مشاوران جوان نسبت به تبیین دستاوردهای دولت و تشویق به مشارکت پرشور مردم بویژه جوانان اقدام کنند.

در این نشست عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان توضیحاتی در خصوص شرایط سیاسی اجتماعی استان و اقدامات دولت در این زمینه ارائه داد و بر نقش مشاوران جوان جهت افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

محمدتقی بوستان افروز مدیرکل حراست استانداری و مشاور استاندار خوزستان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به تبیین خدمات شهید رئیسی در استان پرداخت.

ارائه گزارش مشاوران جوان، طرح دیدگاه‌ها در خصوص مسائل اجتماعی، ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های محله محور، ایجاد شبکه‌های منسجم و تشکیلاتی در زمینه‌های علمی و نخبگان جوان از محورهای این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha