• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403031308566
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

برخورد بی‌اغماض با اخلالگران در بازار

برخورد بی‌اغماض با اخلالگران در بازار

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر برخورد بی‌اغماض با اخلالگران در بازار تاکید کرد و گفت: در همین راستا نظارت بر بازارهای استان تشدید می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی  ۱۳ خردادماه ضمن هشدار به متخلفان و افراد سودجو اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی باید به وظایف خود در این بخش عمل کنند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان ادامه داد: باید نظارت و بازرسی از بازار به منظور تامین به‌موقع کالا و مایحتاج ضروری مردم، جلوگیری از تخلفات احتمالی و همچنین عدم ایجاد نارضایتی در بین مردم استان، بیش از پیش افزایش یابد.

استاندار سمنان افزود: اقدامات و برنامه‌های دولت بویژه در بحث تنظیم بازار استان و تامین کالاها، اقلام و مایحتاج مورد نیاز مردم با قدرت و با جدیت دنبال شود تا مردم شاهد هیچگونه اختلال و کمبودی نباشند.
وی افزود: نظارت بر بازار و تامین کالاها و اقلام و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم، ممختص به منطقه و شهرستان خاصی نیست و این مهم باید در سرتاسر استان بویژه روستاها و مناطق کم برخوردار و محروم نیز محقق شود.

هاشمی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تنظیم بازار و نقش آن در کنترل بازار خاطرنشان کرد: جلسات تنظیم بازار شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و با هدف پیشبرد اهداف، تنظیم بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی و همچنین جلوگیری از بی نظمی و اخلال در روند بازار، با جدیت و به صورت مستمر برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: در حوزه تنظیم بازار بازرسی‌ها و نظارت‌ها با جدیت، تشدید شده و با اندک افرادی که می‌خواهند در روند بازار اخلال ایجاد کنند، بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

استاندار سمنان همچنین در شورای مجازی این استان گفت: نقد سازنده و منصفانه یکی از دلایل اصلی موفقیت است، لذا به همین واسطه دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور، آیت الله رئیسی(ره) نیز از نقدهای سازنده و منصفانه به صورت ویژه استقبال می کردند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و همچنین تدوین بانک اطلاعاتی جامع از کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی استان از مباحثی است که باید مَدنظر قرار گیرد.

وی از مسئولان ذی‌ربط خواست که راه‌اندازی اتاق تولید محتوا ویژه مدیریت مباحث در حوزه فضای مجازی و تاثیرگذاری در این بخش و پاسخگویی به شبهات، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نقد، مطالبه گری و پرسشگری منصفانه و سازنده با تخریب، توهین و مطالبی که وحدت استان را مورد هدف قرار بگیرد و به این مهم خدشه وارد کند، تفاوت دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: پیش بینی ها و تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ اتخاذ و در این مسیر از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت های موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

استاندار سمنان گفت: حفظ، حراست و صیانت از آمار و اطلاعات و داده‌ها در مجموعه دستگاه‌های اجرایی از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شورای فضای مجازی قرار داشته باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha