• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403031409430
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تشکیل کارگروه تخصصی جهش تولید با مشارکت مردم در بخش کشاورزی و صنعت

تشکیل کارگروه تخصصی جهش تولید با مشارکت مردم در بخش کشاورزی و صنعت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: کارگروه تخصصی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف رفع موانع تولید در ۲ بخش کشاورزی و صنعت تشکیل شد.

مهرداد عرب اول شامگاه یکشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی جهش تولید با مشارکت مردم با ۲ دستور کار ارائه برنامه عملیاتی جهش تولید در ۲ بخش کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: در ارتباط با عنوان سال ۱۴۰۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" تصویب نامه‌ای توسط هیات وزیران مصوب و به همه وزارتخانه‌ها و استانداران جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برش ملی در این تصویب نامه مشاهده می‌کنیم که تکلیف هر وزارتخانه را بر اساس شعار سال مشخص و مدل‌های مختلفی را برای مشارکت مردم تعریف کرده تا وزارتخانه‌ها و استان‌ها از این موارد جهت تحقق شعار سال استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ضمن ارسال این تصویب نامه برای دستگاه‌های اجرایی و تشریح آن در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، طبق دستور استاندار کارگروهی با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" راه اندازی شد تا دستگاه‌هایی که با موضوع تولید ارتباط مستقیم دارند، برنامه‌هایشان را متناسب با تصویب نامه هیات وزیران جهت اجرا در سال ۱۴۰۳ ارائه دهند.

وی ادامه داد: در این رابطه جلسه‌ای در حوزه صمت و جهاد کشاورزی برگزار و گزارش عملکرد اقدامات انجام شده و هدفگذاری شان برای امسال ارائه شد، تاکید استاندار نیز این بود که دنبال رشد تولید نیستیم، بلکه هدف ما جهش تولید است که باید مدل برنامه ریزی نیز متناسب با آن متفاوت باشد.

عرب اول اظهار کرد: در این راستا از مشارکت نخبگان و اساتید دانشگاه جهت کمک به حوزه تصمیم گیری و اجرا بهره خواهیم برد تا بیشترین تاثیرگذاری در حوزه جهش تولید و رشد اقتصادی که طبق قانون برنامه هفتم توسعه، مکلف به تحقق آن هستیم را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha