• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403031610500
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت هندبال اصفهان مطرح کرد؛

نبود پلی‌آف، مشکل جدی لیگ برتر هندبال ۱۴۰۲

نبود پلی‌آف، مشکل جدی لیگ برتر هندبال ۱۴۰۲

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: به دلیل مسابقات آسیایی وقفه‌های بسیاری در لیگ افتاد و فدراسیون پلی‌آف را حذف کرد. اگر پلی‌آف باقی مانده بود، برای تیم سپاهان و گیتی پسند بسیار موثرتر بود تا مجددا به قهرمانی برسند. مطمئناً فصل آینده پلی‌آف خواهد داشت.

لیگ برتر هندبال ۱۴۰۲ پس از ۹ ماه بالاخره با سومی تیم گیتی‌پسند و چهارمی تیم سپاهان به پایان رسید. حسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد نمایندگان هندبال اصفهان در لیگ برتر بیان کرد: تیم سپاهان با توجه به تغییرات بازیکنان خود در ابتدای فصل و اینکه یک مقدار با شرایط جدید دیرتر اُنس گرفتند، در دور رفت آسیب دیدند. در دور برگشت با برد رقیبان خود جبران کردند ولی نه چندان موثر، زیرا از لحاظ امتیازهایی که از دست داده‌ بودند نتوانستند سکو بگیرند.

او با بیان اینکه تیم گیتی پسند نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشت، ادامه داد: تیم گیتی پسند توانست مقام سوم را به دست آورد و مسلما این نشان می‌دهد که مسیررو به رشدی داشته است. البته ناگفته نماند که تیم سپاهان با جوانگرایی خود مطمئنا می‌تواند امسال و سال‌های آینده وضعیت بهتری را داشته باشد.

رئیس هیئت هندبال اصفهان افزود: تیم سپاهان نوین شرایط خوبی را با آقای رحیم‌زاده رقم زدند، چرا که تمام بازیکنان تیم بومی بودند و علاوه بر گرفتن نتیجه، توانستند بازی‌ها را با اختلاف کم واگذار کرده و در لیگ برتر ماندگار شوند.

افتخاری با تاکید بر اینکه مشکل جدی مسابقات نداشتن پلی‌آف بود، اظهارکرد: به دلیل مسابقات آسیایی وقفه‌های بسیاری در لیگ افتاد، فدراسیون پلی‌آف را حذف کرد. اگر پلی‌آف باقی مانده بود بسیار موثر برای تیم سپاهان و گیتی پسند می‌شد تا مجددا قهرمانی کسب کنند، اما مطمئنا فصل آینده پلی‌آف خواهد داشت.

او در پایان خاطر نشان کرد: هیئت هندبال وظیفه حمایت از تیم‌ها را دارد و تقدیر می‌کنم از باشگاه‌هایی که در هندبال اصفهان حضور دارند، زیرا هندبال خواستگاه اصفهان است و این تاثیرگذاری باشگاه‌ها است. 

افتخاری یادآوری کرد: همان‌طور که در کار مربی‌ها احتمال اشتباه وجود دارد برای داوری نیز امکان‌پذیر است، اما اینکه تصور کنیم داوری‌ها از عمد عاملی را به ارمغان می‌آورند، من معتقد نیستم! داوران سعی و تلاش خود را انجام داده‌اند. آن‌ها در سطح جهانی و آسیایی داوران با سابقه‌ای هستند. من کار داوری را در هندبال ایران رو به رشد می‌بینم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha