• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403031711019
  • خبرنگار : 50228

پاسخی به ‌اعتراض‌ تیم‌های خوزستانی به برگزاری مسابقات فوتبال پایه زیر نور

پاسخی به ‌اعتراض‌ تیم‌های خوزستانی به برگزاری مسابقات فوتبال پایه زیر نور

ایسنا/خوزستان رییس کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان توضیحاتی درباره تاکید این هیات به برگزاری بازی های رده سنی پایه استان زیر نور ورزشگاه‌ها، ارائه داد.

مجید دهقان درباره اعتراض تیم های خوزستانی به برگزاری مسابقات رده سنی پایه استان زیر نور، اظهارکرد: اعتراض تیم ها به خاطر نداشتن زیرساخت در ورزشگاه ها است، زیرا بیشتر ورزشگاه های استان نور ندارند و از طرفی هم شرایط آب و هوا به صورتی است که واقعا نمی توانیم مسابقات را در ساعت های ۱۷ یا ۱۸ برگزار کنیم زیرا سلامت فوتبالیست ها برای ما اولویت است. همان طور که می دانید سال گذشته یک بازی فوتبال در آبادان در چنین ساعتی برگزار شد که در نهایت منجر به فوت یکی از فوتبالیست ها شد که همه از این قضیه متاثر شدیم.

او ادامه داد: به هر حال با همفکری رییس هیات فوتبال استان و نیز دیگر مسئولان هیات به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ سلامتی ورزشکاران، مسابقات را زیر نور برگزار کنیم. حتی اگر استادیوم میزبان نیز از نور ۷۰ تا ۸۰ درصدی هم برخوردار باشد، خوب است و بازی برگزار می شود. این تصمیم قطعی است و حتی سال گذشته هم مسابقات رده های پایه را به صورت متمرکز زیر نور برگزار کردیم و نمی دانم اکنون اعتراض برخی دوستان برای چیست.

رییس کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: به هر حال باید در همه شهرها شرایط لازم زیرساختی یعنی مجهز شدن استادیوم ها به نور ایجاد شود و این زیرساخت نیاز استان است.

او افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، متاسفانه ها تیم ها در ارسال به موقع مدارک و پرداخت هزینه ورودی طبق زمان اعلام شده همراهی نمی کنند تا ما نیز بتوانیم مسابقات را طبق زمان مدنظر برگزار کنیم. به هر حال این ها مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم و موارد این چنینی باعث می شود که در نهایت مجبور هستیم طی حدود ۸ ماه، ۱۵ لیگ استانی را برگزار کنیم که واقعا سخت است. ضمن این که نبود زمین در اهواز را هم باید به این مشکلات اضافه کرد. به طور مثال از فروردین تا خردادماه در اهواز به دلیل این که تمام زمین‌های آن زیر کشت رفته بودند، زمین فوتبال نداشتیم.

دهقان تاکید کرد: در هر صورت اکنون به خاطر سلامتی فوتبالیست ها تاکید ما به برگزاری مسابقات زیر نور ورزشگاه ها است و تیم هایی که در شهرهایشان چنین شرایطی را ندارند باید بازی های خود را در شهرهایی که زیرساخت لازم را دارند، برگزار کنند. ضمن این که تاکید می کنم ما به عنوان مجری مسابقات و تیم ها باید کنار هم باشیم تا مشکلات را حل کنیم و تنها هدف ما حفظ سلامتی بازیکن است و اگر خدا ناکرده سلامتی بازیکن به خطر بیفتد، هیچ کسی نمی تواند خود را ببخشد.

او در ادامه نیز درباره برگزاری بازی های رده سنی ۱۶ سال، گفت: هنوز فدراسیون برگزاری بازی های رده سنی ۱۶ و ۱۹ سال را در تقویم مسابقات خود تعریف نکرده است و هر زمان اعلام شود ما نیز طبق دستورالعمل موظف به برگزاری مسابقات هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha