• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403031711121
  • خبرنگار : 50026

توقیف ۱۴۰ دستگاه خودروی هنجارشکن در بیرجند

توقیف ۱۴۰ دستگاه خودروی هنجارشکن در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راهور استان از توقیف ۱۴۰ دستگاه خودرو ی متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح ۵۵۰ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

 سرهنگ‌علیرضا عباسی، امروز ۱۷ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مطالبات و درخواست های مکرر مردمی در خصوص برخورد با مزاحمت های خیابانی توسط تعدادی از رانندگان متخلف و به جهت ایجاد آرامش خصوصا در ایام تعطیل و ساعات پایانی شب ماموران پلیس راهور با همکاری یگان های انتظامی، طرح ارتقاء امنیت  و آرامش را شهرستان بیرجند اجرایی کردند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح با خودروهایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ های غیر مجاز و رانندگی با سرعت های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می شدند، برخورد شد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح از ابتدای خردادماه تعداد ۸۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ متنقل شدند، خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰ دستگاه خودرو نیز بصورت سیستمی توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای خرداماه سال جاری  در اجرای این طرح، ۵۵۰ دستگاه خودروی هنجارشکن و متخلف اعمال قانون شدند؛ تصریح کرد: برابر هماهنگی بعمل آمده با مقام قضائی خودروهای متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می گردد و همچنین در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی‌، خودرو به مدت یکماه در پارکینگ توقیف و محرومیت های اجتماعی برای رانندگان متخلف خواهد شد.

سرهنگ عباسی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می گذارند، تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد و همچنین از شهروندان درخواست می شود هنگام در اختیار گذاشتن خودرو به فرزندانشان مراقبت و نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha