• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403031911836
  • خبرنگار : 50228

بازی بزرگان ‌فوتبال‌ ایران در رامهرمز

بازی بزرگان ‌فوتبال‌ ایران در رامهرمز

ایسنا/خوزستان بازی بزرگان فوتبال ایران و خوزستان یکم تیرماه در استادیوم پیر تختی رامهرمز برگزار خواهد شد.

محمدنظری مسئول برگزاری بازی دوستانه بین تیم های منتخب بازیکنان رامهرمزی شاغل لیگ کشوری و منتخب خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ۷ سال است که در یک روز کاملا فوتبالی تمام بزرگان فوتبال خوزستان و ایران در این بازی گردهم می آیند و در یک دیدار بسیار جذاب به مصاف هم می روند. نکته قابل تامل نیز حضور پرشور و همیشگی تماشاگران رامهرمزی است، به صورتی که در بازی‌های قبل، استادیوم پیرتختی رامهرمز جای سوزن انداختن نیست و این نشان می دهد که مردم ورزش دوست رامهرمز همیشه کنار رشته محبوب فوتبال هستند.

او با اشاره به ترکیب تیم منتخب خوزستان، گفت: در این تیم بازیکنان خوزستانی مطرح و ستاره های شاغل در لیگ‌های کشوری با هدایت مجیدباقری نیا، سیاوش بختیاری زاده و فرامرز باقری به میدان خواهند رفت. همچنین تیم رامهرمز با حضور بازیکنان نامی رامهرمزی که شاغل در لیگ های کشوری هستند و جوانان آینده دار این شهر با هدایت عبدالله ویسی و محمدنظری در زمین حاضر می شود که جا دارد از دیگر بزرگان فوتبال رامهرمز که همیشه کنار ما بوده اند و حضورشان باعث دلگرمی است، تشکر کنم.

نظری با بیان این که در این چند سال همیشه حمایت اهالی ورزش رامهرمز جهت برگزاری این بازی ما را دلگرم‌تر کرده است، افزود: در حال حاضر نیز سعید شیخی که یک جوان تحصیلکرده است، ورزش رامهرمز را سکانداری می‌کند که جا دارد از او به عنوان حامی اصلی برگزاری این مسابقه، قدردانی کنم. ضمن این که از آقای مجید دهقانی‌زاده رییس هیات فوتبال رامهرمز نیز که چندین سال است دوش به دوش در کنار ما قرار دارد، قدردانی می‌کنم. از شهردار زحمتکش شهرستان رامهرمز هم که فردی ورزشی است و همیشه به ورزش نگاه ویژه داشته است، در خواست داریم برای برگزاری هرچه بهتر این بازی مهم در رامهرمز مانند همیشه کنار ما باشد.

او با دعوت از مردم رامهرمز برای تماشای این بازی، گفت: از خانواده بزرگ، حامیان و سرمایه های اصلی شهرستان رامهرمز دعوت می‌کنم در این روز بزرگ، تاریخ‌ساز شوند و بازهم استادیوم پیرتختی رامهرمز را با حضورشان، زنده کنند. این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ یکم تیرماه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری دیدار دوستانه تیم منتخب خوزستان و تیم منتخب رامهرمز با بیان این که به فکر رشد و شکوفایی فوتبال شهر رامهرمز و استان خوزستان هستیم، عنوان کرد: قصد داریم مثل هر سال که از طریق همین بازی جوانان زیادی به فوتبال ایران معرفی شده اند، جوانانی که عملکرد خوبی در تیم هایشان داشته اند را به حضور در این دیدار دعوت کنیم تا بتوانیم خدمتی به فوتبال شهر و استان کرده باشیم و در نهایت باعث دیده شدن این جوانان شویم.

او در پایان نیز با بیان این که برای برگزاری با شکوه این بازی از فرماندار رامهرمز و آقای امیرحسین نظری نماینده شهر انتظار حمایت داریم، گفت: با توجه به این که بازی قرار است به صورت زنده از شبکه استانی نیز پخش شود و این مهم هزینه های سنگینی در بر دارد از خیرین محترم شهرستان در خواست دارم کنار ما باشند ‌و سهمی در برگزاری هر چه بهتر این مسابقه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha