• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032214644
  • خبرنگار : 50653

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان خبر داد

وجود ۲۲ هزار و ۲۱۰ بیمه‌شده در والیبال اصفهان

وجود ۲۲ هزار و ۲۱۰ بیمه‌شده در والیبال اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: ۲۲هزار و ۲۱۰ بیمه شده رشته والیبال در استان اصفهان که بین ۵۳ هیات در استان رتبه سوم را داریم و بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته، متعلق به رشته والیبال است.

حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا پس از پایان سال والیبالی اصفهان در خصوص ارزیابی کیفی رقابت‌ها، اظهار کرد: والیبال اصفهان در سوپر لیگ آقایان تیم گیتی پسند را داشتیم که با رتبه پنجم عملکرد قابل قبولی داشت، در مرحله برگشت این تیم بهتر از مرحله رفت ظاهر شد و در تیم‌های شرکت‌کننده پنجم شد. در لیگ دسته یک آقایان نیز تیم سپاهان به پلی‌آف رسید و امید قهرمانی بود، اما نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

او با اشاره به اینکه در بخش بانوان تیم‌های سپاهان و ذوب آهن مقام سوم مشترک لیگ‌برتر شدند، ادامه داد: در لیگ دسته دو بانوان تیم ریف اصفهان عنوان نایب قهرمانی را کسب و به لیگ دسته یک صعود کرد. در لیگ دسته دو با اینکه رده سنی بزرگسال بود، اما تمام بازیکنان رده جوانان اصفهانی بودند که مقام دوم را کسب کردند و امیدوارم امسال نیز خوش بدرخشند.

رئیس هیات والیبال استان اصفهان با تأکید بر اینکه برای بسیاری از مسابقات ویدیو چک نداریم و داوری والیبال هم به‌طوری است که باید در لحظه تصمیم‌گیری شود و اشتباهات این داوری‌ها در نتایج تاثیرگذار بوده است، افزود: نگاه فدراسیون به لیگ نگاهی مادی شده و ورودی‌هایی بسیار بالا و سنگین گرفته می‌شود. اگر این نگاه مادی برداشته شود، لیگ‌ها به‌صورت منظم خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: سال ۱۴۰۲، ۴ دوره مسابقات دختران در تیم‌های زیر۱۳ سال، ۱۴ سال و ۱۶ سال، جام بانوی قدسیان، یک دوره مسابقات برای بانوان پیشکسوت برگزار شد، همچنین در بخش آقایان دوره مسابقاتی برای نوجوانان با ۳۲ تیم و جوانان با ۲۴ تیم با همکاری شهرداری بر پا شد.

او خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۲۱۰ بیمه شده رشته والیبال در استان اصفهان که بین ۵۳ هیئت در استان رتبه سوم را داریم و بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته، متعلق به رشته والیبال است. ۱۶ هزار بیمه شده مربوط به بانوان و ۷۰۰۰ نیز آقایان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha