• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403032416173
  • خبرنگار : 71970

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس از نامزدهای ریاست جمهوری

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس از نامزدهای ریاست جمهوری

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس از کاندیدای ریاست جمهوری جهت حضور در دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، متن نامه به شرح زیر است:

حماسه انتخاباتِ بسیار مهم پیشِ‌رو، مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت است و ان‌شاءالله در سایه مشارکت پرشور، آرای بالای ملت و حاکمیت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، رئیس‌جمهوری «پُرکار»، «فعال»، «آگاه» و «معتقد به مبانی انقلاب» برگزیده ‌می‌شود

مقام معظم رهبری

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

جناب آقای دکتر مصطفی پورمحمدی

جناب آقای دکتر سعید جلیلی

جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی

جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری

سلام‌علیکم

ضمن عرض احترام، باتوجه‌به تأکید بسیار رهبر انقلاب جهت انتخاب رئیس‌جمهور شایسته توسط ملت ایران، این تشکل با بررسی لایه‌های مختلف مدیریتی در سطوح مختلف کشور، اذعان دارد که دولت آینده باید فارغ از قبیله‌گرایی گروه‌های سیاسی که با وارونه نمایی واقعیات کشور، بیشتر با طرح موضوعات فرعی، خواهان به محاق بردن مباحث اصلی ایران عزیز هستند، عزم خود را برای اصلاح این ساختار جزم کند؛ چرا که وقتی سازوکار امور اداری کشور فهم منسجم و ساختارمند از مشکلات و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت که چنین ساختاری بتواند راهکارهای اساسی را باتوجه‌به اصول انقلاب اسلامی عینیت بخشد.

در نگاه اسلامی آنچه در اختیار حاکمان و کارگزاران می‌باشد؛ «امانت» است. حاکمان تنها در جهت کارگزاری و خدمت می‌توانند از امکانات در اختیار بهره گیرند؛ چرا که خود مسئول اقامه عدل و بسط قانون در جامعه اسلامی هستند. استوارگامی و سلامت رفتار آنان، بی‌گمان مهم‌ترین نقش را در سامان‌یابی جامعه در ابعاد مختلف خواهد داشت.

ازاین‌رو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت‌مدرس از حضرت‌عالی جهت حضور در دانشگاه تربیت‌مدرس برای بیان راهبرد دولت خود در راستای عبور از معضلات کشور دعوت به عمل آورد.

چنانچه به دلیل مشغله، امکان حضور حضرت‌عالی مهیا نیست؛ امکان حضور نماینده در دانشگاه مولود انقلاب وجود دارد. جهت هماهنگی‌های بیشتر شماره تماس روابط‌عمومی این تشکل به پیوست نامه به‌صورت خصوصی برای ستاد انتخاباتی شما ارسال شده است.

پیشاپیش از حسن توجه حضرت‌عالی، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha