• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403032416207
  • خبرنگار : 50026

فرماندار بیرجند:

آنچه دولت سیزدهم را در اذهان و تاریخ انقلاب ماندگار کرد

آنچه دولت سیزدهم را در اذهان و تاریخ انقلاب ماندگار کرد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: آنچه دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید جمهور را در اذهان و تاریخ کشور و انقلاب مانا و ماندگار کرد اخلاق نیکو، مردم داری، خلق واسع و شرح صدری بود که این عزیز بزرگوار در برخورد با اقشار مختلف مردم داشت.

علی فاضلی فرد در گفت و گو با ایسنا، گفت: یکی از مهم‌ترین دوره‌های زمانی در هر یک از انتخاب‌هایی که مقرر است برگزار شود ایامی است که برای تبلیغات مطابق قانون در نظر گرفته شده است از این رو دوره زمانی تبلیغات از مهمترین و حساس‌ترین مراحل برگزاری هر انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: از این رو رعایت اصل انصاف، عدم تخریب رقبا، عدم تضعیف نظام اسلامی، سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن خدمات و اقداماتی که از سوی گذشتگان در دوره‌های مختلف به انجام رسیده به شدت از سوی کاندیدای مورد نظر انتظار است.

فاضلی فرد اظهار کرد: همانگونه که در تبلیغات و مناظرات انتخابات سال ۱۴۰۰ دیدیم که شهید آیت الله رئیسی علی رغم هجمه‌های فراوان و تهمت‌های زیاد از مدار اخلاق خارج نشد و آنچه که شهید جمهور را نزد مردم برجسته ساخت اخلاق مداریشان بود.

 وی ادامه داد: یکی از مهمترین مواردی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری، امام راحل و سایر بزرگان نظام و انقلاب اسلامی است، اول مشارکت در انتخابات و دوم تلاش برای انتخاب فرد اصلح است و این در حالی است که برای انتخاب نیز ملاک‌ها و معیارهای معرفی کرده‌اند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه اخلاق مداری و اطلاع از ولایت فقیه یکی از وجوه مهم انتخاب فرد اصلح است، اظهار کرد: در مسیر شهدا بودن و شهدا را به عنوان الگوی رفتاری خود در تمام وجوه زندگی فردی اجتماعی و اداری قرار دادن و در عمل و گفتار به آن پایبند بودن لازمه برای منتخب مردم است.

وی افزود: آنچه دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید جمهور را در اذهان و تاریخ کشور و انقلاب مانا و ماندگار کرد اخلاق نیکو، مردم داری، خلق واسع و شرح صدری بود که این عزیز بزرگوار در برخورد با اقشار مختلف مردم داشت، از این رو ملاک‌های فرد اصلح می‌تواند مردمداری توجه به مشکلات و درخواست‌های آنان و ترجیح منافع عمومی بر منافع حزبی، گروهی و جناحی باشد همانطور که شهید رئیسی متخلق به این اخلاق بود.

فاضلی فرد با اشاره به اینکه از مهمترین وظایف و کارکردهای مسئولین در رده‌های مختلف حاکمیتی و مدیریتی بویژه در حوزه سیاسی ایجاد زمینه مناسب برای حضور و مشارکت آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است، افزود: از مواردی که حضور مردم در انتخابات را تسهیل می‌کند تبیین خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته به ویژه درسه ساله دولت سیزدهم است که رهبری معظم انقلاب از آن تحت عنوان جهاد تبیین یاد می‌فرمایند، از این رو وظیفه هر یک از ما است که بر اساس نوع اثرگذاری در هر جمعی که هستیم بتوانیم تبیین این خدمات زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای در ۸ تیر ماه سال جاری فراهم کنیم.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت مشروعیت نظام‌های دموکراتیک حضور مردم در انتخابات‌هایی است که برگزار می‌شود، گفت: این در حالی‌است که در طول ۴۵ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده که هر یک از دیگری با شکوه‌تر، سالم‌تر و ایمن‌تر بوده که با مشارکت جدی مردم همراه برای تقویت مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی همراه بوده است.

وی یادآور شد: از این رو همان گونه که در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ضمن تایید مجدد نظام جمهوری اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) اهداف مقدس مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای این نظام تجدید پیمان خواهند داشت و ضمن نقش بر آب ساختن نقشه‌های شوم دشمن، برگ زرین دیگری برای این سرزمین خلق خواهند کرد.

فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی نیز همانند دوره‌های گذشته با شرکت در انتخابات ثابت خواهند کرد که هم پرچمدار مشارکت در انتخابات هستند و هم انتخابشان هوشمندانه بوده که این موضوع در انتخابات ۸ تیر ماه تکرار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha