• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032416422
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

مدیران دولتی نباید در انتخابات دخالت و سوگیری داشته باشند

مدیران دولتی نباید در انتخابات دخالت و سوگیری داشته باشند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مدیران نباید در انتخابات دخالت، سوگیری و جانبداری کنند، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

تراب محمدی در جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان که در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: در برگزاری انتخابات در کشور چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت دارای اهمیت بسیاری است که در این میان مؤلفه سلامت انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات، کاندیداها و هواداران آنهاست که باید رعایت شود.

وی افزود: تأمین امنیت نیز بر دوش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این افراد نباید فراموش شود؛ براساس زحمات نیروهای امنیتی است که امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی در کشور و استان ایجاد شده و کوچک‌ترین مشکل امنیتی نداریم.

محمدی با خطاب قراردادن مسئولان دستگاه‌های اجرایی از آنها خواست تا با تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم، زمینه جلب رضایت عمومی و به دنبال آن تقویت مشارکت در انتخابات پیش رو را رقم بزنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملکرد دولت آیت‌الله رییسی مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت، گفت: اگر عملکرد دولت سیزدهم با زبان گویا و رسا بیان شود در مشارکت مردم تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: مردم باید بدانند خادمان آنها در این ۳۳ ماه چه کارهایی کرده‌اند و وظیفه ماست که خدمات دولت را در این مدت تبیین کنیم.

محمدی یادآوری کرد: در همین راستا سلسله‌نشست‌های رسم خدمت جهت تبیین عملکرد دستگاه‌های دولتی به مدت ۱۰ روز با حضور رؤسای دستگاه‌ها و اهالی رسانه برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که مشارکت حداکثری در انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد تخریب کاندیداها از سوی ستادهای تبلیغاتی و هواداران آنهاست که این موضوع باعث بدبینی مردم به مسئولان و مدیران می‌شود.

وی گفت: اگر مردم بدانند مسئولان دلسوزانه و صادقانه تلاش می‌کنند قطعاً در انتخابات شرکت خواهند کرد و نظرسنجی‌ها نیز حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف، گفت: این سازمان‌های غیرسیاسی و غیردولتی با دغدغه‌هایی از جنس جامعه محسوب می‌شوند که با بصیرت‌افزایی، مطالبه‌گری و تقویت روحیه مشارکت‌جویی مردم می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند که لازم است از این ظرفیت در استان بهره گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha