• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032416531
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان:

حضور پرشور در انتخابات به امنیت و اقتدار این کشور کمک خواهد کرد

حضور پرشور در انتخابات به امنیت و اقتدار این کشور کمک خواهد کرد

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: مشارکت تمام قد تک‌به‌تک جامعه به‌ویژه مردم استان کردستان در انتخابات، چهره‌ای با نشاط، مصمم، سرشار از ایمان و آگاهی را به دنیا نشان می‌دهد و بار دیگر حضور پرشور در انتخابات، کشور را در برابر توطئه‌ دشمنان و وسوسه‌ بدخواهان بیمه خواهد کرد.

آرش آریانژاد، امروز پنجشنبه (۲۴ خرداد) در جمع خبرنگاران استان با اشاره به خلق حماسه تاریخی بدرقه شهیدان خدمت توسط ملّت ایران، اظهار کرد: مردم همیشه سربلند ایران همواره خالق صحنه‌های زیبا و پرشور بوده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز آگاهی و هوشیاری سیاسی این ملّت همیشه در صحنه، یک بار دیگر به کمک خداوند متعال، حماسه‌ساز خواهد شد.

وی افزود: حضور و مشارکت تمام قد تک‌به‌تک جامعه به‌ویژه مردم استان کردستان در انتخابات چهره‌ای با نشاط، مصمم، و سرشار از ایمان و آگاهی را به دنیا نشان می‌دهد و بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات، کشور را در برابر توطئه دشمنان و وسوسه بدخواهان بیمه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ادامه داد: مشارکت مردم فهیم استان در یک مسابقه سالم و مسئولانه برای انتخاب رئیس‌جمهور، به امنیت، انضباط سیاسی و اقتدار این کشور کمک خواهد کرد و به‌یقین چنین حرکت عظیمی با ابعاد یک ملّت بزرگ، در دنیا کمیاب و کم‌نظیر خواهد بود.

آریانژاد اضافه کرد: برای دوست و دشمن ثابت شده که ملّت ما به برکت عمل به اسلام ناب محمّدی (ص) در صحنه جهاد سیاسی نیز همچون صحنه جهاد نظامی، از انسجام، ابتکار، نظم و قاعده درست برخوردار است.

وی تاکید کرد: نَفَس زهرآگین دشمنان که از ماه‌ها پیش به‌قصد دلسرد کردن مردم، جدی نبودن انتخابات را با زبان‌های مختلف در همه تبلیغات فرامرزی خود تکرار می‌کردند، کم‌ترین تأثیر را ندارند و در حال حاضر با حضور بسیار گسترده‌ی ملّت ایران در این آزمایش الهی و با اختصاص اکثریت قاطع آرا به رئیس‌جمهور منتخب مردم، ایران اسلامی از آزمایشی دیگر، موفق و سرافراز بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha