• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032416539
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

پوشش مخابرات در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است

پوشش مخابرات در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: استان کردستان در پوشش مخابراتی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و کارهای بزرگی طی چند سال گذشته در این استان انجام شده است.

مجید سلطانی امروز پنجشنبه (۲۴ خرداد) در سفر یک روزه خود به استان کردستان در دیدار با استاندار کردستان، ضمن اعلام اینکه این استان جزو استان‌های پیشرو در پیاده‌سازی فیبرنوری و پروژه بزرگ نجما با هدف مولدسازی تجهیزات و منابع فرسوده و جایگزین کردن فیبرنوری بوده است، اظهار کرد: بر اساس گزارش شاخص‌های محاسبه شده‌ای که در سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌ایم، استان کردستان در پوشش مخابراتی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و کارهای بسیار بزرگی در مدت زمان یادشده انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های کلان برای تقویت زیرساخت‌ها و طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری که طرحی دو ساله بوده است، افزود: این طرح در استان کردستان سال اول با ۳۰۰ درصد پیشرفت صورت گرفت، کما اینکه برنامه دوساله خود را در مدت بیش از یک سال با پیشرفت قابل توجهی انجام داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح تحول بنیادین شبکه استان‌ها با عنوان طرح طوبی را از دیگر طرح‌های مخابراتی در استان‌ها اعلام کرد که در مرحله مطالعه و تهیه بوده و نیمه دوم امسال وارد فاز اجرا خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: در حوزه فیبر نوری تعهدی در موضوع پروانه UNSP با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در برنامه داریم.

وی در ادامه کارنامه مخابرات استان کردستان در دولت سیزدهم را مطلوب دانست و رضایت خود را از عملکرد مخابرات این استان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تعامل دوگانه شکل گرفته بین مسئولان استان در راستای توسعه و پیشرفت طرح‌های مخابراتی را ستود و دستاوردهای حوزه مخابرات را نتیجه همدلی و همراهی تمامی ارکان دولت و نظام در استان برشمرد.

سلطانی از اهتمام استاندار کردستان در حوزه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی قدردانی کرد و گفت: این همکاری و همفکری بین دستگاه‌ها منتج به نتیجه و پیشرفت خواهد شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های مطلوب مجموعه مدیران و کارکنان مخابرات در سطح استان، عملکرد مثبت، کارآمد، انقلابی و جهادی تلاشگران این حوزه را ارج نهاد.

وی عملکرد مخابرات منطقه کردستان طی دو سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تحولات مخابراتی از ابتدای دولت سیزدهم با زیرساخت‌های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

استاندار کردستان از فراهم شدن زیرساخت‌های مخابراتی برای حوزه‌های انتخاباتی در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha