• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403032516801
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

رعایت اخلاق و موازین شرعی و قانونی اولویت کاندیدهای انتخاباتی باشد

رعایت اخلاق و موازین شرعی و قانونی اولویت کاندیدهای انتخاباتی باشد

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: رعایت اخلاق و موازین شرعی و قانونی باید در اولویت کاندیدهای انتخاباتی قرار گیرد و کاندیداها باید بیشتر تلاش کنند برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه رئیس دولت چهاردهم، هشتم تیر ماه با رأی مردم انتخاب خواهد شد، اظهار کرد: دولت چهاردهم باید دولت خدمت باشد تا کشور از گردنه خطیر مشکلات اقتصادی و معیشتی عبور کرده و به سمت قله‌های عدالت و پیشرفت حرکت کند. 

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای مقاومت و شهید سید ابراهیم رئیسی سیدالشهدای خدمت دو حجت و راهنما جلوی چشمان ما هستند، عنوان کرد: این دو شهید با زندگی مجاهدانه و خدمت به مردم تا پای جان و با اخلاص و خستگی‌ناپذیری و حضور در میدان راه خدمت را به مردم و مسئولان نشان دادند که مردم باید چنین مسئولانی را انتخاب کنند و مسئولان هم تا پای جان خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه ایام انتخابات فصل مسابقه خدمت، گفت‌وگو و مناظره نامزدها و طرفداران آنها است، ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی باید تلاش کنند در مناظرات خود از تخریب پرهیز کرده و بیشتر برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند، همچنین رعایت اخلاق، موازین شرعی و قانونی نیز باید در اولویت برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی قرار گیرد.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید در مواضع خود به اصول اسلام و انقلاب پایبند بمانند، اضافه کرد: صحنه رقابت کاندیداها باید برای خدمت باشد نه برای کسب قدرت.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و با بیان اینکه مردم ما همواره حماسه‌ساز هستند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، افزود: تداوم خدمات دولت خصوصا در مورد مسائل اقتصادی هم موضوع مهمی است و طبعا باید رئیس‌جمهور جدید پر تلاش و میدانی باشد تا درک صحیحی از واقعیات زندگی مردم داشته باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha