• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403032516901
  • خبرنگار : 50598

امام جمعه موقت اراک:

دشمن در تلاش است که انتخابات را به چالش بکشد

دشمن در تلاش است که انتخابات را به چالش بکشد

ایسنا/مرکزی امام جمعه موقت اراک گفت: دشمن در تلاش است که انتخابات را به چالش بکشد پس باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام قاسم عبدالهی، ۲۵ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت حج در اسلام اظهار کرد: کعبه و مسجد الحرام، تجسم عملی توحید است. کسی که ایمان داشته باشد و به کعبه نگاه کند، تمام گناهانش محو می‌شود. 

وی با بیان اینکه فلسفه حج، بسیار عمیق است، تصریح کرد: عزت دنیا و آخرت در حج است و هر چند بار که می‌توانید به حج بروید. کسی که به حج می‌رود دینش کامل خواهد شد و با خدا عهد و پیمان می‌بندد. 

عبدالهی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: دوره امامت ایشان یکی از دوره‌های بسیار خوب شیعه است به این علت که بنی امیه ضعیف و نابود شدند و امام باقر(ع) حدودا ۳۰ سال حکومت کرد و احادیث ائمه به صورت مکتوب درآمد. 

وی با اشاره به روز عرفه تصریح کرد: اگر در روز عرفه فردی به کربلا و زیارت امام حسین(ع) برود هزاران ثواب خواهد گرفت. در این روز از صبح تا غروب دعا کنید چراکه تمام دعاها مستجاب خواهد شد. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: در هشتم تیرماه با حضور پرشور خود در انتخابات به کاندیدای اصلح رای دهید. مردم با توجه به اولویت‌هایی که دارند و برنامه‌هایی که نامزدها ارائه می‌دهند می‌توانند فرد اصلح را انتخاب ‌کنند. 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه مردم در تشخیص اصلح این است که حرف‌های نامزدها را گوش دهند و اگر در صحبت‌ها وعده‌های غیر عملی می‌دهد، بفهمند که آن فرد دروغ می‌گوید و تقوا ندارد. اگر آن نامزد در مناصب قبلی‌اش، مردم سالار دینی و با برنامه بوده است، فردی اصلح است. 

عبدالهی اضافه کرد: کاندیداها در مناظرات نباید یکدیگر را تخریب کرده و به هم تهمت بزنند و وعده دروغ بدهند. صحبت‌های تخریبی آنها و طرفدارانشان در فضای مجازی نباید انتشار پیدا کند.

خواهش دارم وقتی یک حرف تخریبی برای شما ارسال می‌شود، فورا آن را برای دیگران ارسال نکنید، چراکه این کارها تخریب نظام و اهداف انقلاب است و شما ناخواسته در گناه دیگران شریک می‌شوید.

عبدالهی با بیان اینکه تمام جریانات سیاسی مطرح کشور در این انتخابات نامزد دارند گفت: از نامزدها درخواست دارم تخریب، تهمت، افترا، دروغ و تخریب ارکان نظام را کنار بگذارید و مراقبت کنید. دشمن نیز در تلاش است انتخابات را به چالش بکشد و باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به جنگ غزه تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند آتش‌بس نیم بندی ایجاد کنند تا اسرائیل را از منجلاب نجات دهند و آمریکا نیز در انتخابات خود از این آتش بس، سوء استفاده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha