• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032516911
  • خبرنگار : 50536

امام جمعه موقت تبریز:

شرکت در انتخابات امنیت داخلی و خارجی را تأمین می‌کند

شرکت در انتخابات امنیت داخلی و خارجی را تأمین می‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه با شرکت در انتخابات اقتدار ملی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: با شرکت ما دشمن هراسیده و امنیت داخلی و خارجی تأمین می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: ماحصل شرکت در انتخابات، همبستگی ‌و اتحاد است، کسانی که هر روز برای ایران نقشه می‌کشند متوجه می‌شوند که این امت،‌ امتی قوی بوده و در برابر دشمن می‌ایستد.

وی افزود: شرکت هر فرد در انتخابات استقرار و قوت نظام جمهوری اسلامی را تقویت کرده و ‌دشمن را از کشیدن نقشه مأیوس می‌کند.

وی با بیان اینکه در انتخابات سه گروه وظیفه دارند، گفت: گروه اول، نامزدها هستند که باید با اخلاق برخورد کنند چرا که تخریب هیچ فایده‌ای ندارد. مردم ما آگاه هستند و با تخریب و افترا نمی‌توانند آن‌ها را به سمت خود جلب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری با بیان اینکه نامزدها در تبلیغات خود مراقب حرف‌هایشان باشند، افزود: برخی حرف‌ها تبعات منطقه‌ای، بین المللی و امنیتی داشتن و قومیت‌ها را تحریک کرده و امنیت داخلی را به خطر می‌اندازد.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: دومین گروه هواداران نامزدها هستند که باید در وهله‌ی اول انصاف را مراعات کرده و برای نامزدی که دوست دارند، تبلیغ کنند اما دیگران را مورد تخریب قرار ندهند.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ی اصلی انتخابات بر عهده‌ی مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ پر شوری را رقم می‌زنند، گفت: انتخابات جز انتخاب رئیس جمهور اهداف دیگری  هم دارد که با شرکت در آن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند، گفت: آن‌ها با حمله به جنوب لبنان می‌خواهند نشان دهند که هنوز قدرت دارند.

مطهری با بیان اینکه صهیونیست‌ها از حزب الله لبنان ضربه‌ی سنگینی را خورده‌اند، خاطر نشان کرد: در طوفان الاقصی، حزب الله لبنان ۳۰ درصد توان نظامی صهیونیست را مشغول کرد تا آنها نتوانند با اتحاد و همبستگی در مقابل حماس و مردم غزه بایستند. حزب الله دائما برای آنها مزاحم است تا نتوانند نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.

وی افزود: حزب الله در طی دو سه روز با اسلحه‌هایی که تنها بخشی از توان آن‌ها بود مواضعی که لازم بود را موشک باران کردند و به آن‌ها نشان دادند که تازه این اول کار است و اگر بخواهند با لبنان و یمن وارد جنگ شوند موشک‌های اصلی آماده شده و تل آویو و سایرین با خاک یکسان می‌شوند.

وی به عید قربان اشاره کرد و افزود: امسال در این ایام آذربایجان عزادار است اما این شهدا نیز به هر چه باشکوه برگزار شدن دهه‌ی امامت و ولایت تاکید داشتند پس همه‌ دستگاه‌های دولتی، مساجد، مدارس و ... این ایام را هر چه پررونق و باشکوه تر برگزار کنند.  

وی در پایان ادامه داد: کل دنیا با مشکل آب شرب مواجه است و امسال بارش‌های خوبی را در استان شاهد بودیم و باید با هدر دادن، این نعمت الهی را اسراف نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha