• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032517040
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد

همه امکانات برای تکمیل کنارگذر ایلخچی در هفته دولت امسال به کار گرفته شود

همه امکانات برای تکمیل کنارگذر ایلخچی در هفته دولت امسال به کار گرفته شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل کنارگذر ایلخچی و تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی در هفته دولت امسال تاکید کرد.

تراب محمدی صبح امروز در بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی و تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی، در روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت و اعلام کرد: دستگاه‌های مسئول تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این پروژه در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در سفر دوم به آذربایجان شرقی به تکمیل پروژه کنارگذر ایلخچی تاکید ویژه‌ای داشتند؛ چرا که یکی از پروژه‌های مهم و موثر ترافیکی استان است.

وی با اشاره به پشرفت خوب کنارگذر ایلخچی در دولت سیزدهم، گفت: تا ابتدای دولت سیزدهم این پروژه دارای ۴۰ درصد پیشرفت بوده و به دلیل عدم تزریق اعتبارات لازم، کارگاه‌ها راکد بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که پروژه کنارگذر ایلخچی نیز یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: بخشی از منابع مالی مورد نیاز پروژه از طریق مولدسازی اماکن وزارت راه و شهرسازی و همچنین نقدینگی که وزیر محترم راه و شهرسازی در سفر به استان قول آن را داده بود، تامین شد.

وی تاکید کرد: از پیمانکار پروژه انتظار داریم ساعات کاری را افزایش داده و مشاور طرح نیز جبهه‌کاری را افزایش دهد تا این پروژه بزرگ و مهم در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و گره ترافیکی منطقه باز شود.

محمدی در بازدید از پل روگذر شهرک صنعتی شهید سلیمی هم مطرح کرد: با توجه به اینکه این پل متصل کننده شهرک شهید سلیمی به جاده تبریز_آذرشهر بوده و نقش مهمی در تسهیل تردد خودروها دارد، جلسه مشترکی‌ با حضور هیات مدیره شهرک و اتاق بازرگانی برای تسریع در عملیات پروژه برگزار شود.

وی تاکید کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابه‌جایی تاسیسات مربوط به برق فشار قوی برای ادامه عملیات خاکریزی انجام شود.

وی با اشاره به پیشرفت حدود ۵۵ درصدی پروژه بیان کرد: در صورت تامین منابع مالی از طرف شهرک شهید سلیمی این روگذر در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در خصوص پروژه کنار گذر ایلخچی اذعان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سه بخش در حال پیگیری است‌.

جبارعلی ذاکری اضافه کرد: یکی از پل‌های مهم مسیر به عنوان گلوگاه مطرح بوده و بازدید امروز برای کسب اطمینان خاطر از اجرای پروژه بر طبق برنامه زمان‌بندی است.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر وضعیت اجرایی بخش اول که مربوط به زیرسازی محور است پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد، بخش دوم نیز آسفالت نقاطی است که زیرسازی آن‌ها تکمیل شده و یا در حال تکمیل، که این بخش نیز دارای روند قابل قبولی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: سومین بخش نیز مربوط به پل است که در حال کار، کارشناسی بوده و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی که به مردم استان وعده داده‌ایم، عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha