• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403032617117
  • خبرنگار : 50167

سه حادثه رانندگی در زنجان ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت

سه حادثه رانندگی در زنجان ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان اعلام کرد که طی روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان رخ داده و ۱۵ نفر مصدوم شده‌اند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حوادث رانندگی روز گذشته در استان، اظهار کرد: روز گذشته، ۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است.

وی در رابطه با حادثه رانندگی سمند تاکسی با تریلی، افزود: در پی اعلام برخورد یک دستگاه سواری سمند تاکسی با تریلی در ساعت ۶:۱۱ صبح روز گذشته (۲۵ خردادماه) در اتوبان زنجان - تبریز کیلومتر ۲۰ لاین شمالی، ۴ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از مصدومیت ۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و گفت: سه خانم ۶۰، ۵۵ و ۲۰ ساله و ۲ آقای ۲۹ و ۵۰ ساله پس از دریافت اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

تقی‌لو در رابطه با حادثه رانندگی برخورد ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر، اظهار کرد: صبح روز گذشته ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در جاده ترانزیت زنجان - میانه (کیلومتر ۲۰) با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اعزام ۳ کد آمبولانس اسفناج، زنجان‌رود و دره‌لیک به محل حادثه، افزود: ۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با حادثه رانندگی سوم، گفت: در ساعت ۱۳:۱۸ ظهر روز گذشته یک دستگاه تیبا و سانتافه در جاده قدیم زنجان - میانه، سه‌راهی روستای ینگجه برخورد کردند.

تقی‌لو در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس به همراه ۴ کد آمبولانس سهند، روزبه، زنجان‌رود، دره‌لیک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵ نفر بر اثر حادثه برخورد تیبا با سانتافه مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات ‌پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند. در مجموع روز گشذته ۱۵ نفر بر اثر این سه حادثه مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha