• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403032617202
  • خبرنگار : 50046

خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری

خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری

ایسنا/خراسان شمالی رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: رسانه‌های غربی همیشه و در حال حاضر در تلاش بوده تا با انجام تبلیغات مختلف میزان مشارکت مردم در انتخابات پایین بیاید و در این زمینه دشمن هزینه‌های زیادی را انجام داده است.

حسن ناهیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دشمن از اقتدار کشور ایران در دنیا نگران است و برای اینکه منافع خود را در دنیا حفظ کند هر کاری که از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

وی افزود: در شهادت آیت الله رئیسی دیدیم که کشورهای زیادی متوجه این موضوع ناگوار شده و اظهار همدردی کردند، برخی از کشورها عزای عمومی اعلام کرده و برخی نیز پرچم‌ها را نیمه افراشته کردند و تقریبا هم اکنون ایران بیش از گذشته مورد توجه جهانیان است.

ناهیدی ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد که کشور ایران برای مابقی کشورها الگو باشد و تلاش می‌کند تا صدای جمهوری اسلامی ایران به گوش هیچ کسی نرسد.

وی بیان کرد: دشمن در تلاش است تا موفقیت های ایران به جهانیان صادر نشود که یکی از این موفقیت‌ها حضور حداکثری در انتخابات است.

این مقام مسئول تاکید کرد: به هر میزانی که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند، در داخل ایجاد قدرت می‌شود و ثبات و امنیت کشور را رقم می‌زند و ایجاد اقتدار در منطقه و فرامنطقه می‌کند.

وی در ادامه از برپایی ۹۲۷ شعبه اخذ رای برای برپایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و مابقی سیار هستند، علاوه بر آن ۴۲۲ شعبه شهری و مابقی روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینکه ابلاغ رئیس ستاد انتخابات در این استان صادر شده است، ادامه داد: هیات‌های اجرایی شکل گرفته و ۲۲ هیات اجرایی برای برگزاری در این دور از انتخابات در استان فعالیت خواهند کرد.

وی در انتخابات ادوار گذشته حضور زنان در انتخابات در این استان بسیار پررنگ و از میانگین کشوری بالاتر بوده و این امر نشان از احساس وظیفه آن‌هاست. زنان مانند موتور محرکی برای ایجاد مشارکت سایر اعضای خانواده‌اند.

ناهیدی افزود: از آنجا که در خراسان شمالی روحیه پهلوانی و تدیین وجود دارد، رفتارهایی مانند بداخلاقی در برگزاری انتخابات دیده نمی‌شود و همیشه مردم این استان در برگزاری انتخابات حماسه خلق کرده و مشارکت‌های بالایی داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در استان تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری آماده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha