• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403032617245
  • خبرنگار : 50663

یک فعال سیاسی اصولگرا:

اکثریت مردم با هر گرایشی نامزدی را در انتخابات امسال دارند

اکثریت مردم با هر گرایشی نامزدی را در انتخابات امسال دارند

ایسنا/خراسان رضوی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امسال اکثریت مردم با هر نگاه و گرایشی نامزدی را در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند و سعی شده از همه دیدگاه‌ها و مجموعه نظرات نامزد داشته باشیم تا مردم بتوانند با هر نوع سلیقه‌ای پای صندوق رأی بیایند.

سیدجواد رضویان‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مهمترین نکاتی که باید برای انتخاب نامزد ریاست‌جمهوری مورد توجه مردم قرار گیرد، اظهار کرد: مهمترین شاخص مدنظر مردم برای رئیس‌جمهور آینده کارآمدی و ساده‌زیستی است.

وی افزود: بزرگترین اصل کارآمدی، داشتن توان اجرایی و ولایت‌مداری است. همچنین صداقت، جلوگیری از اختلاف‌افکنی و استفاده از نیروهای کارآمد و شایسته به‌ عنوان تیم اجرایی نیز از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در رئیس‌جمهور منتخب وجود داشته باشد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های اصلی آقای رئیسی و دولت ایشان، کارآمدی، صداقت و توجه به ولایت مداری بود. شهید رئیسی حاشیه‌ ایجاد نمی‌کرد و به اصل موضوع خدمت می‌پرداخت و همین اخلاص در خدمت اگر مورد توجه روسای جمهور آینده قرار گیرد و با این نگاه کار کنند، می‌توانند گام‌های مثبتی بردارند.

رضویان‌راد با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم پای صندوق رای در تقویت جایگاه کشور در عرصه بین‌الملل، اظهار کرد: ادعای دشمنان ما در طول ۴۵ سال همیشه این بوده که مردم پای کار نظام نیستند، اما جایی که می‌شود خلاف این موضوع را ثابت کرد، پای صندوق‌های رأی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بعد از تشییع باشکوه شهدای خدمت توسط مردم، شاهد مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی باشیم تا جلوی یاوه‌گویی دشمنان گرفته شود و نقشه‌های توطئه‌گران که دائم ادعا می‌کنند مردم پای کار نظام نیستند، برهم بخورد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: مردم برای تغییر و تکمیل سیاست‌ها می‌توانند از طریق صندوق‌های رأی نظر دهند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی ادامه داد: حضور حداکثری مردم بار دیگر برای دشمنان ما و کسانی که فکر می‌کنند مردم به دلیل برخی حواشی پای صندوق رای نمی‌آیند، ضربه‌ای محکم است.

رضویان‌راد گفت: طبق آماری که اکنون برآورد شده، حضور و مشارکت مردم در این دوره انتخابات بالای ۵۰ درصد است و این در تمام کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند، بی‌نظیر است. در حقیقت در طی این سال‌ها نظام ما با مشارکت پرشور مردم در انتخابات جمهوریت خود را به اثبات رسانده و این مردم هستند که علاقه دارند جمهوری اسلامی در کشور حاکمیت داشته باشد و این خود گامی برای تقویت نظام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۲:۰۶

هوالشّاهد حجاب اسلامی واجب شرعی و قانونی ملّی است. در انتخاب عکسها دقّت شود