• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403032617427
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

غدیرخم، نرم افزار حکمرانی در جامعه اسلامی است

غدیرخم، نرم افزار حکمرانی در جامعه اسلامی است

ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تأکید بر اینکه زنده نگهداشتن یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت عامل مؤثر در انتخاب آگاهانه است، گفت: غدیرخم، نرم افزار حکمرانی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده با اظهار اینکه غدیرخم نرم افزار حکمرانی در جامعه اسلامی است، گفت: برگزاری مراسم جشن خیابانی، نشست ها، جلسات در دهه ولایت، جشن قربان در اولویت برنامه های فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت پیوند جریان عاشورا و روایت مقاومت عاشورایی در محرم تأکید کرد و افزود: آیات محوری برای ایام محرم احصاء شده و منابر بر پایه قرآن و قرآن محوری  و با هدف پردازش، عالمانه و غنی سازی محتوای فکری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرچم مقاومت، بصیرت و انتخابات در استان اردبیل همواره در اوج است، افزود: استان اردبیل با وجود مرزی بودن برخی از شهرستان ها، مردمی بصیر و دشمن شناس داشته و از برکت وجود علمای آگاه همواره در خط مقدم حفظ و حراست از ارزش های اسلام و انقلاب است. 

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، جعفرزاده بر ضرورت پویایی و تحرک فکری و فرهنگی روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و افزود: تحرک جامعه روحانیون در مسائل سیاسی و اجتماعی مسئله مهم در عصر کنونی بوده و بصیرت افزایی علما عامل موثر در تقویت فکری و فرهنگی جامعه است.

وی خون شهدا را قوام بخش جریان تبلیغی عنوان کرد و گفت: خون شهید به جریان تبلیغی جرأت داده است، لذا باید زبان برنده انقلاب که ثمره خون شهداست همیشه باید نافذ و برنده بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تأکید بر عدم رکود و سکوت روحانیون در ایام انتخابات، جهاد تبیین را ضرورت مهم در این ایام برشمرد و افزود: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب، امرز جهاد تبیین اولویت عرصه تبلیغ کشور است لذا باید در مورد انتخابات به تبیین گری بپردازیم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی اردبیل محتوای لازم برای جلسات تبیین و روشنگری در ایام انتخابات را آماده کرده و در اختیار روحانیون و فعالان فرهنگی، تبلیغی قرار می دهد.

این مقام مسئول استان اردبیل تبلیغ اهمیت مشارکت حداکثری را اولویت اول در منابر و جلسات سخنرانی عنوان کرد و افزود: زنده نگهداشتن یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، عامل موثری در انتخاب آگاهانه از سوی مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: مهم ترین شاخصه شهید آیت الله رئیسی تنها خادم الرضا بودن نیست بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری، احیاگر شعارهای اصلی و اساسی و ارزش های مبتنی بر انقلاب اسلامی بود.

وی احیای جریان مقاومت را از دیگر شاخصه های مهم شهید رئیسی اعلام کرد و گفت: مقاومت به منزله جهاد اکبر بوده و امید عامل اصلی مقاومت است که در سایه ایمان به خدا محقق می شود.

جعفرزاده بر ضرورت محوریت بخشی به برنامه های محرم با موضوع مقاومت تأکید کرد و افزود: جهت دهی به اندیشه آحاد جامعه، تبیین عالمانه، پاسخ به شبهات مردم و تواصی به صبر از مصادیق جریان مقاومت است که باید در برنامه های ماه محرم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل چله خدمت را زمینه ساز تحرک مردم در امور فرهنگی و اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: برگزاری جلسات قرآنی، همراه کردن مردم در امور خیرخواهانه و عام المنفعه و تبدیل ایمان مردم به عمل صالح از مصادیق چله خدمت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha